Red Orchestra försett med nytt material

Robot
Medlem
Red Orchestra försett med nytt material

Koolt, man önskar att fler spel hade samma vapenkänsla som RO.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

RO är en av dom bästa moddar som jag har kört till ett spel. Hoppas dom gör en UT3 version med


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ingen uppdatering via steam?

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

RO är en av dom bästa moddar som jag har kört till ett spel. Hoppas dom gör en UT3 version med

De arbetar ju redan på ett nytt spel med UE3 motorn hoppas det blir ett nytt ännu bättre RO

Medlem
Skrivet av BlackBurn:
Skrivet av Night Hawk:

RO är en av dom bästa moddar som jag har kört till ett spel. Hoppas dom gör en UT3 version med

De arbetar ju redan på ett nytt spel med UE3 motorn hoppas det blir ett nytt ännu bättre RO

Källa??


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

RO var en grav besvikelse tycker jag!
Köpte det i julas när de hade rea och jag känner mig ändå lurad, det låga priset till trots.
Det känns inte som om det hänt särskilt mycket sen modden jag spelade till UT2003 och nu vågar de ta betalt för det? Hmpf

bra iaf att det kommer patchar, får dra ner o prova för att se om det är ändrat till det bättre

Medlem

RO är ett toppen spel.

Fast jag hittar inga servrar som kör detta tillägg ?

Medlem
Skrivet av Boulund:

RO var en grav besvikelse tycker jag!
Köpte det i julas när de hade rea och jag känner mig ändå lurad, det låga priset till trots.
Det känns inte som om det hänt särskilt mycket sen modden jag spelade till UT2003 och nu vågar de ta betalt för det? Hmpf

bra iaf att det kommer patchar, får dra ner o prova för att se om det är ändrat till det bättre

Okej! Berätta då för mig vad de kan ändra?
Herregud, de har ju pressat ut all saft från UT2K4 motorn... Mer kan man inte göra med den... Finns inget att klaga på på den modden, förutom att motorn snart har gjort sitt..

Sitter oxå o väntar på en UT3 version...

Medlem
Skrivet av anon_267:
Skrivet av Hymer:

Källa??

http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=14657

Man tycker ju att det är dags att släppa lite information om deras nya projekt nu. Jag menar, inlägget är ju från 2006 och redan där snackar han om att tillkännage projektet under kommande E3.

Jag hittade en sak som jag tyckte var rätt underlig på Tripwires(utvecklarna) hemsida:

"Tripwire Interactive is looking for highly talented and dedicated individuals to work on upcoming PC and next generation console projects."

Att deras nästa spel kommer utvecklas till konsol också tycker jag låter rätt konstigt och lite oroväckande.

Medlem

ouch, jag spelar verkligen RO alltför sällan :/ säkert inte lirat det på ett år nu.. trots att det är det bästa WW2-fps'et där ute

Medlem
Skrivet av Boulund:

RO var en grav besvikelse tycker jag!
Köpte det i julas när de hade rea och jag känner mig ändå lurad, det låga priset till trots.
Det känns inte som om det hänt särskilt mycket sen modden jag spelade till UT2003 och nu vågar de ta betalt för det? Hmpf

bra iaf att det kommer patchar, får dra ner o prova för att se om det är ändrat till det bättre

Men herre gud.
RO var först ett MOD sedan van dom EPIC's contest "make something unreal" med license och grejer.

Gjorde RO otroligt mycket bättre och släppte det till försäljning eftersom de nu hadde rättigheter till motorn.

Medlem

Alltid välkommet med lite sånt snask till RO


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Då är det dags att kanske spela lite igen. Har inte kört RO på ett par veckor då jag mest kört Call of Duty 4 på nätet. RO är dock så mycket bättre än CoD 4.

Medlem

Sweet, bara tacka och ta emot. Köpte och spelade RO för första gången för en månad sedan (kanonspel!) och redan nu kommer nytt material.

Inaktiv

Funkar inte för mig.... har kört .exe filen och extraherat .rar filerna till ro-mappen, men det funkar inte:( Fattar inte vad jag gjort fel....

Jag har ingen piratkopierad version ialf.... spelet har jag köpt

1
Skriv svar