Savage 2 uppdaterat

Robot
Medlem
Savage 2 uppdaterat

när du uppdaterar igenom spelet så står det vilka saker som kom med patchen.
har inte tittat personligen än men så var det iaf när 1.0.1 (eller vad den hette) släpptes


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Inaktiv

Den här nyheten fick mig att faktist ladda hem demot och testa, tröttnade efter under 30 minuter. Vet inte vad de gjort, men förbättrat på Savage 1 har de inte gjort.

Medlem

Testade spelet bara för att jag tyckte om deras sätt att låta folk prova inan man köper spelet. Eftersom spelet är såpass billigt som det är och att inga mellanhänder kommer emellan så hade jag så gärna velat gilla det här spelet. Tyvärr gick det inte oavsett timmars anstränging.

Tyckte det fanns lite Battlezonekänsla i det men levde tyvärr inte upp till mina förväntningar.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

"Hörni grabbar! Vårat spel säljer inte så bra som väntat, vad ska vi göra?" -"Äh, släng in några nakenmodeller så löser det sig."

Hah, det är tveksamt, då det inte finns några female characters i spelet
det skulle väl vara nakna monkits isåfall xD

Skrivet av Wartex:

"Hörni grabbar! Vårat spel säljer inte så bra som väntat, vad ska vi göra?" -"Äh, släng in några nakenmodeller så löser det sig."

Hah, det är tveksamt, då det inte finns några female characters i spelet
det skulle väl vara nakna monkits isåfall xD

Inga brudar? Jösses det är ju dömt att misslyckas, t.o.m WoW har ju pixelbrudar.


signatur
1
Skriv svar