Highlander avbildat

Medlem
Highlander avbildat

Oh, blandade ihop det med Braveheart. Så ni kan ju tänka er vad jag tänkte.. eller nåt sånt.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Highlander filmerna var rätt så ok, iaf dom 2 första.
Ska det vara liknande stuk i spelet som i filmerna ?

Medlem

Det där gamla spelet, vehettere Time Commando, var kul med olika tidsepoker. Ser ut att vara lite av samma stuk här. Inte så konstigt såklart, men häftigt.

Medlem

THERE CAN BE ONLY ONE!!! (then one more, then one more, then one more, then one more, then one from the future, then one from the past, then one more)

Kult ju

Inaktiv

jo christoffer lambert är en favvoskådis.


signatur

jag kom, jag såg, jag segrade

Medlem

Here we are!
Born to be kings....
We're the princess of the universe!

Here we belong
Fighting to survive
In a world with the darkest power!

Gött med ett Highlander lir, kommer hålla ögonen på detta.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem
Skrivet av Veni vidi vici:

jo christoffer lambert är en favvoskådis.

lol

Blodet ser faktiskt snyggt ut

Vad är det för vits med att hoppa in i rotorbladen förresten?


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

^- sålänge han inte blir av med huvudet så är det väl lugnt?

Medlem

Är det bara jag som hoppas på en remake av Highlander filmerna (å så klart med Queen musiken)? Första filmen har grym potential, så jäkla synd att de valde Christofer Lambert. Han är ju tom sämre än Ben Afflec...

Skrivet av asdf2:

Är det bara jag som hoppas på en remake av Highlander filmerna (å så klart med Queen musiken)? Första filmen har grym potential, så jäkla synd att de valde Christofer Lambert. Han är ju tom sämre än Ben Afflec...

han var ju hyfsad i kampen om gallien. Ben Affleck? Hans enda merit är ju att ha satt på Lopez. 8)


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av asdf2:

Är det bara jag som hoppas på en remake av Highlander filmerna (å så klart med Queen musiken)? Första filmen har grym potential, så jäkla synd att de valde Christofer Lambert. Han är ju tom sämre än Ben Afflec...

han var ju hyfsad i kampen om gallien. Ben Affleck? Hans enda merit är ju att ha satt på Lopez. 8)

Starfuckers Inc.

Medlem

Christopher Lambert är ju kung, se bara på Beuwulf från 99~

Medlem

Christopher Lambert är en av mina favoritskådisar (Higlander, Mortal Combat, etc)

Higlander 2 sög asballe, hur fan tänkte de när de gjorde en Sci-Fi av det hela och kom på att "jaa, de kommer från en annan PLANET!! Det köper tittarna säkerligen" *DOOOH*
(Okay, kan ju vara lite svårt o köpa att de är odöliga från första början, men jag tror ni fattar.)

Hoppas spelet blir bättre. Men jag är lite skeptisk mot den screenshot där vi ser en kille hoppa rätt mot en helikopter. Lär ju bara bli sishkebab av honom, och odödlig eller inte så lär han aldrig kunna återvända med avhugget huvud från rotorbladen *LOL*

PaZ
Medlem
Skrivet av [NiS:

StarCroW"]Here we are!
Born to be kings....
We're the princess of the universe!

Here we belong
Fighting to survive
In a world with the darkest power!

Gött med ett Highlander lir, kommer hålla ögonen på detta.

Sorry, kunde inte hålla tillbaka ett fniss när jag läste "princess"

Medlem

Va fan... detta ser ju intressant nu.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Well får väl se hur det blir med detta, Highlander är dock ett coolt koncept att göra spel på

1
Skriv svar