Dark Sector filmat

Robot
Medlem
Dark Sector filmat

Tycker det ser ut som ett intressant spel. Har dock inte haft allt för mycket koll på det under utvecklingstiden, så jag vet inte riktigt vad jag ska vänta mig. Men, men... Det läggs till på önskelistan i vilket fall som helst. Om inte annat är det ett sånt spel man köper när det sjunkit något i pris.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Är det bara för mig som ljudet är helt i osynk?

Inaktiv

Samma problem här Cm0s

Medlem

Ljudet är totalt osynk.

Medlem
Skrivet av CharlieSimon:

Ljudet är totalt osynk.

Inaktiv

Ljudet är osynk ja. Dark Sector verkar riktigt koolt. Hoppas det kommer ett demo så att man får testa.


signatur

War never changes.

Medlem

I Flash-videon är ljudet osynkat, dock inte i den nedladdningsbara videon.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Blev mycket mer intresserad av det här spelet efter den här trailern. Jag har knappt sett nånting av det förut, tycker det verkade rätt coolt. Få se om det är roligt och vilka recensioner den får? Hoppas ett demo dyker upp innan release?!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Huvudpersonen i detta spel verkar iallafall mer intressant än i de flesta andra spel jag sett på den senaste tiden. Nån som vet om det kommer till PC?

Medlem

Hmmm ska DE lyckas göra ett bra spel igen? Kanske, ser lovande ut, men efter Unreal har de inte gjort något värt att lägga pengar på så jag tror jag behåller men skepticism till dess jag får det svart på vitt att Dark Sector är bra!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Om det får 3 eller högre av FZ så blir det nog ett köp


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar