Medlem
Mythos filmat

Mythos är ruskigt kul till en början, sen blir det som med diablo. (Och hellgate london för den delen.) Långtråkigt.
Helt klart en värdig "uppföljare" till diablo, men det tyckte jag även att HGL var.

Inaktiv

Såg jivligt härligt ut xD

och musiken var skön

Medlem

Verkar som de fixat till det rätt mycket sen jag provade sist... får ta o tanka ner och köra lite igen antar jag


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

mrd
Medlem

Det är helt klart roligt, detta lir. Härligt och skönt är passande ord som nämndes tidigare här också.

Medlem

Ser ut som ett billigt World of Warcraft


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Såg nice ut.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Av filmen att döma så ser det ut att vara hyfsat när man bara vill gå runt och hacka på saker.

Ska bli mer kul imo att se hur John Rom.. jag menar Bill Roper promotar detta spel.

Inaktiv

Om nån har en betanyckel över får de gärna messa mig.

Medlem

hmmm... Denna video får mig osökt att istället vilja ha Nox 2

Medlem

Heh, som Korven posta, ingen som sitter med en Friend Key? =D vore nice att få leka


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Groggo:

Heh, som Korven posta, ingen som sitter med en Friend Key? =D vore nice att få leka

Skulle också vilja ha en. Spelet ser nästan sjukt kul ut. Man har ju tröttnat på Diablo 2 men man har ändå suget efter känslan som man hade i spelet. Hoppas detta håller bara.

Inaktiv

Tror jag har 2 nycklar till mythos betan, var längesen jag loggade in på mythos sidan

Medlem

Har 4 st beta invites jag får använda, så är någon intresserad av att testa mythos skicka ett mail till Guzgob@Hotmail.com

ALLA NYCKLAR SLUT!!


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem
Medlem
Skrivet av Exeron:

Ser ut som ett billigt World of Warcraft

Haha, va?

Medlem
Skrivet av Exeron:

Ser ut som ett billigt World of Warcraft

X Blizzard folk så kanske kan vara därför det finns likheter.

Medlem

Jag trodde Hellgate London var Flagship Studios första spel.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Mythos verkar riktigt skönt, exakt ett sådant "slö" spel som man vill ha när man är lite degig eller bara vill röjja runt lite.

Om någon känner att de har invites till övers så skulle jag gärna vilja ha en

Skicka gärna via email (kolla min profil) och hör gärna av er först ifall jag har fått tag på en från annat håll

*fixat!*

Medlem

Slut på nyklar.

Men ni som tex fått av mig kan posta här så att andra också kan få för intresset verkar stort.

Inaktiv

Om någon känner att dom har en nyckel att avvara så skulle jag vara tacksam för en med

Medlem

Om någon har en extra nyckel kan ja gärna ta emot :>

Fixat*

Inaktiv

Om någon råkar ha en nyckel över så skulle jag bli glad om jag kunde få en

*Fixat*

Inaktiv

även jag skulle bli glad av att få en beta nyckel om nu någon råkar ha någon över

Inaktiv

Hoppas någon kan bjuda på en Nyckel. vore skitkul få testa spelet

Inaktiv

någon som har en nyckel över O.o skulle gärna vilja prova detta spelet, värkar asa nice.

Inaktiv

Ni borde prova det, jag fick omedelbart D2 vibbar.
Det är väldigt beroendeframkallande i sin enkelhet


signatur

All men are cremated equal

1
Skriv svar