Ryu och Ken från Street Fighter IV plåtade
På bl.a. 1up är det många som dissar grafiken (artwork) och tycker den ser gräslig ut.
Jag tycker det ser ascoolt ut. Unikt och lättidentifierat. De ser ju inte ut som i de äldre spelen men man ser direkt vilket spel det handlar om.
Kul att Capcom vågar ta ut svängarna lite.
förstår inte varför folk klagar på grafiken i det här. personligen tycker jag det ser jävligt stylish och hett ut. speciellt i rörelse. bakgrunderna är vackra, karaktärerna likaså.
mycket mer intressant än nya soul calibur t.ex, då detta har så otroligt mycket mer visuell själ och personlighet.
ser verkligen fram emot det här.
Jag tycker inte att stilen på grafiken är dålig, men den kunde varit bättre. Det sämsta tycker jag är benen på Ryu och Ken, det ser faktiskt bara konstigt ut, nästan som karikatyr.
3D grafiken är det inge fel på men jag hade föredragit 2D ändå. Men jag förstår att Capcom valde att ha grafiken i 3D för att locka nya spelare och det kan jag respektera.
Sen tycker jag det är väldigt tråkigt att dom valt att ta bort parreringar. Jag hoppas "saves" och "revenge" kompletterar.
Jag diggar verkligen stilen, och det verkar inte brista på animationsdetaljerna heller, vilket gläder mig. Men för sjuttsingen kom ifrån huvudgubbarna snart och visa mig Guile!
'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles
Haha, dammade av mitt gamla hederliga SNES och blåste ur Street Fighter II kassetten och satte mig för att lira några omgångar. Jag tror att detta kan blir riktigt jävla nice faktiskt, riktigt kul att de vågar gå emot trenden och fortsätter med 2D samtidigt som de piffar till grafiken på ett unikt sätt. Men jag får hålla med om att de är lite överdrivet storvuxna. Hur ska inte Zangief och E.Honda se ut då?
Fueled by coffee.
På bl.a. 1up är det många som dissar grafiken (artwork) och tycker den ser gräslig ut.
Jag tycker det ser ascoolt ut. Unikt och lättidentifierat. De ser ju inte ut som i de äldre spelen men man ser direkt vilket spel det handlar om.
Kul att Capcom vågar ta ut svängarna lite.
kan bara hålla med!
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Om Street Fighter inte utspelar sig i en 2D-miljö är det inte Street Figter anser jag. Men det är också därför jag älskar det.
Street Fighter EX är det första i 3D så det kan fortfarande vara SF även om det är 3D. Sen om det är lika bra som SFII Turbo och de andra 2D spelen kan man ju diskutera