Har du spelfrågor? Kännarna Sarge och Serge svarar!

Robot
Har du spelfrågor? Kännarna Sarge och Serge svarar!
Medlem
Har du spelfrågor? Kännarna Sarge och Serge svarar!

Eh, okej!?


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Inaktiv

"Finns det någon hemskare än en högljudd fläkt (jag höll på att skriva "släkt", fniss)"

haha det skämtet var så dåligt att jag skratta

Medlem

hehe det du just skrev var så dåligt att JAG skrattade


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Haha, "okey" ?. Hoppas dom förstår att min fråga var på skoj ;P.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

är inte sarge det där miffot som typ skrev hur meninglösa inlägg överallt på forumet och förpestade rent allmänt med tjafs?

Medlem
Skrivet av floube:

"Finns det någon hemskare än en högljudd fläkt (jag höll på att skriva "släkt", fniss)"

haha det skämtet var så dåligt att jag skratta

Den andra jäveln har så dålig humor, så jag vet hur du känner. Jag förstår inte varför redaktionen satte mig tillsammans med honom i den här panelen, han kacklar värre än en höna i förlossning, han luktar hela tiden blomma och du ska se hur han ser ut när jag försöker få honom att hålla i ett vapen. Fy fan, satans sillmjölke.


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

är inte sarge det där miffot som typ skrev hur meninglösa inlägg överallt på forumet och förpestade rent allmänt med tjafs?

Usch, vilka hårda ord! Han kanske verkar lite brysk på ytan, den käre Sarge, men innerst inne är han en hääärlig kille!


signatur

Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!

Medlem
Skrivet av Z4XXOR:

Eh, okej!?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Haha LOL, nu är dom här och härjar också *springer*.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag fattar inte vitsen med det hela?

Medlem

Haha, var riktigt skoj


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem
Medlem

Haha. Riktigt roligt, fortsätt så.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

är inte sarge det där miffot som typ skrev hur meninglösa inlägg överallt på forumet och förpestade rent allmänt med tjafs?

Ja det är han som skriver en massa trams om att han är typ rambo... det är så töntigt så att man vill kräkas:#.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Hehehe väldigt underhållande.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Z4XXOR:

Eh, okej!?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

okey, utflippat.
men borde väl funka?


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Jag har alltid undrat över Sarge och Serge, läst lite av deras inlägg på forumet tidigare och skrattat :D! Roligt :D!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

är inte sarge det där miffot som typ skrev hur meninglösa inlägg överallt på forumet och förpestade rent allmänt med tjafs?

Håller med på kontentan av ditt inlägg men kanske inte ordvalen.

Läste lite frågor, efter ca andra svaret jag läste slutade jag läsa Sarges svar och läste bara Serges.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Skickat iväg min fråga, hoppas på ett seriöst svar också om ens frågan blir besvarad. Känns inte så seriöst detta...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Måste allt vara så seriöst då?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Måste allt vara så seriöst då?

Absolut inte! Jag välkomnar humor (om man tycker den typen av humor är rolig...).

Men resultatet av detta blir att om jag hade haft en seriös fråga om spel hade jag inte ställt den i denna tjänsten. För här ges inte seriösa svar


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Undrar om Sarge är en rekryterare från försvaret.... ^^ EFtersom han ber alla att gå med i försvaret

Medlem

synd att man inte fick några svar på sina spelfrågor, iaf inte svar man ville ha.

Medlem

alltså Sarge och Serge forumsinlägg och FZ konton måste ju vara fejkade och i efterhand ditlagda. jag menar kollar man deras profiler så har de varit medlemmar exakt lika länge (2006-12-12)

inte skrivit speciellt mycker inlägg och svaren i de trådar de skrivit i kan jag inte minnas funnits där innan (de trådar jag besökt alltså)

jag menar, hade man läst de foruminläggen innan, vissa av dem hade man ju garanterat kommenterat!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Z4XXOR:

Eh, okej!?

Där har vi det igen. När fan ska du skärpa dig? ><

Inaktiv

Blir det nåt mer Quake spel, eller var Quake4 spiken i kistan ?

Medlem

Detta kanske är roligt för dom mindre barnen...

Medlem

Rolig idé, men det blir lite för oseriöst tycker jag. Fick dock ett gott skratt när jag tittade igenom Sarges och Serges profiler. Roligt att FZ folket har skapat två roliga personligheter samt profiler


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

12
Skriv svar