Xbox Live - rekord, strul och gratis spel
Tja detta är typ enda gången Live har krånglat så hårt att man har blivit störd av det när man använder sin 360. Så vad blir det, första gången sedan konsollen kom ut? Sen så kompenserar de oss bara för detta, klart kvalité service om man jämför med sketa PSN.
AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch
Gief Switchball!!!!1!!one!
Men en sak jag frågar FZ, den där nya (tror jag i alla fall) "Klicka för mer information", är det för att någon klagade på att ni översatte citat eller vadå?
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Tysonayt: nej. Vi har lagt till denna funktion för att längre textmassor blir väldigt fula när de citeras. Med denna funktion ser man dem inte om man inte vill.
Kan ni lägga till så att man kan klicka på översta raden (där det står Klicka för mer information), eller ändra texten så att det står "Klicka på texten under för mer information", lite MDI fel.
Trevligt. Funkat asbra för mig ända tills julen, då sket sig allt vad multiplayer hette totalt typ, särskilt CoD4 som bara funkade sporadiskt. Det hjälpte inte att CoD4s Live-lobby har skitrutten felhantering.
Om man redan har spelet kan man ju hoppas att man får MS-poäng istället då, så man kan skaffa sig något annat.
Trevligt. Funkat asbra för mig ända tills julen, då sket sig allt vad multiplayer hette totalt typ, särskilt CoD4 som bara funkade sporadiskt. Det hjälpte inte att CoD4s Live-lobby har skitrutten felhantering.
Om man redan har spelet kan man ju hoppas att man får MS-poäng istället då, så man kan skaffa sig något annat.
det var nån helg precis när cod4 kom som inte funka alls. Sedan har det flytit fint fram tills mellandagarna, men sedan dess är det alltid kass kvällstid.
Helt oacceptabelt tycker jag!!
förläng allas livetjänst med 2mån isället, betalar man 50kr eller mer för något som inte fungerar skall man ju få en kompensering man är intresserad av, inte nån annan skit som man egentligen inte vill ha. är som att köpa en tv, som inte funkar hälften av tiden, å så får du en radio som kompensation..
jag fick strul när jag köpte Metal SLug 3 på xboxlive arcade. Fick inte ner full version utan den stannade på 99% hela tiden och sen ett felmeddelnade försök senare men ms points hadde den tagit. Iaf efter många återförsök så fick jag ner den men sen när jag skulle spela disconecta xboxlive hela tiden när man starta spelet och jag fick ett meddelande du får inte spela som guest FAST jag var inloggade med mitt användarnamn. SNACKA om frustration.
Till slut tog jag recover gamertag i ett försök att återskapa min profil ifall något gått fel. Och det skulle jag inte ha gjort har nämligen inte kunna spela sedan dess då xboxlive registreringstjänst är NERE... LoL är även ett par snubbar i texas som stämnt ms nu med deras xboxlive tjänst varit så strulig sedan jul och nyår.
Ni som säger att det funkar, vilken tid spelar ni egentligen?
Jag tycker det mer eller mindre har varit omöjligt att spela mellan 22 - 00 i tre veckor nu.
Kanske inte varje dag, men nästan.
Igår försökte vi spela CoD 4 i ett party på 5 pers, det är helt omöjligt att få det att funka då. Ibland kom vi in på någon match, men då kanske bara en eller två av oss.
Bara att lägga ner och spela Mass Effect istället.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.