Xbox Live - rekord, strul och gratis spel

Robot
Xbox Live - rekord, strul och gratis spel
Medlem
Xbox Live - rekord, strul och gratis spel

Woho! Metal slug plz!

Medlem

Urgh, Xbox Live fungerade inte alls bra igår (och har stundtals inte gjort det sedan den här massiva spelhösten började)

Medlem

Tja detta är typ enda gången Live har krånglat så hårt att man har blivit störd av det när man använder sin 360. Så vad blir det, första gången sedan konsollen kom ut? Sen så kompenserar de oss bara för detta, klart kvalité service om man jämför med sketa PSN.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

De blir gött de
Har själv haft strul som f*n i GH3. Har spelat en hel del Rankade matcher men inte fått en enda poäng på nästan 3 veckor
Fick EN uppdatering igår dock hehe.. får hoppas att inte alla matcher/poäng försvunnit ut i etern.

Medlem

Gief Switchball!!!!1!!one!

Men en sak jag frågar FZ, den där nya (tror jag i alla fall) "Klicka för mer information", är det för att någon klagade på att ni översatte citat eller vadå?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Redaktör

Tysonayt: nej. Vi har lagt till denna funktion för att längre textmassor blir väldigt fula när de citeras. Med denna funktion ser man dem inte om man inte vill.


signatur
Avstängd

Ja, de senaste dagarna har varit jobbiga, tar en enormt lång tid att få höra alla röstmeddelanden man fått...

Medlem
Skrivet av Tompa:

Tysonayt: nej. Vi har lagt till denna funktion för att längre textmassor blir väldigt fula när de citeras. Med denna funktion ser man dem inte om man inte vill.

Kan ni lägga till så att man kan klicka på översta raden (där det står Klicka för mer information), eller ändra texten så att det står "Klicka på texten under för mer information", lite MDI fel.

Medlem

Skulle hellre vilja se att man fick 2 veckors live eftersom det är så länge det strulat enormt. Menmen Microsoft förlorar antagligen för mycket pengar på det ;/.

MFZ
Medlem

ett spel gratis.. jag antar att det handlar om att få ca 800ms-poäng.

annars vore det ju trist om dom gav bort ett spel som flera redan har.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Tycker det började strula när dom släppte uppdateringen på live. Men men får hoppas det löser sig snart för jävlar vad förbannad man blir 22.30 för det är då det börjar lagga på live

Inaktiv

Äsch ge oss två veckor gratis Live istället.


signatur

War never changes.

Medlem

Bra o få ett erkännande om felet. jag satt och svor åt comhem för att det strulade som fan vid jul


signatur

"the schwartz is strong with this one"

emp
Medlem

Lär ju bli nåt sunklir.

Medlem

får man gratis hångel?

Inaktiv

Trevligt. Funkat asbra för mig ända tills julen, då sket sig allt vad multiplayer hette totalt typ, särskilt CoD4 som bara funkade sporadiskt. Det hjälpte inte att CoD4s Live-lobby har skitrutten felhantering.

Om man redan har spelet kan man ju hoppas att man får MS-poäng istället då, så man kan skaffa sig något annat.

Inaktiv

bra att dom ger nån sorts av kompensation i varje fall..

Medlem
Skrivet av Skurmedel:

Trevligt. Funkat asbra för mig ända tills julen, då sket sig allt vad multiplayer hette totalt typ, särskilt CoD4 som bara funkade sporadiskt. Det hjälpte inte att CoD4s Live-lobby har skitrutten felhantering.

Om man redan har spelet kan man ju hoppas att man får MS-poäng istället då, så man kan skaffa sig något annat.

det var nån helg precis när cod4 kom som inte funka alls. Sedan har det flytit fint fram tills mellandagarna, men sedan dess är det alltid kass kvällstid.

Helt oacceptabelt tycker jag!!

förläng allas livetjänst med 2mån isället, betalar man 50kr eller mer för något som inte fungerar skall man ju få en kompensering man är intresserad av, inte nån annan skit som man egentligen inte vill ha. är som att köpa en tv, som inte funkar hälften av tiden, å så får du en radio som kompensation..

KoP
Medlem

Tycker själv live är helt återställt.. har inte haft något strul på flera dagar. Men ett gratis spel.. nice!

Medlem

Tycker fan att dom kan bjuda på en valfri Xbox Classic-titel

Medlem
Skrivet av Mahone:

Tycker fan att dom kan bjuda på en valfri Xbox Classic-titel

Håller med. Vore en bra kompensation. Liven funkar iofs bra nu men men mellan jul o nyår var det katastrof.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Något som har vart jobbigt på kvällarna dom här två veckorna är att xbox live laggar så jäkla mycket när man kör CoD4.
Och det beror för det mesta för att amerikanarna kommer in på kvällen! =(

Medlem

jag har inte haft några problem, men då har jag ju varit borta och inte haft nåt internet
2 player co-op FTW


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

jag fick strul när jag köpte Metal SLug 3 på xboxlive arcade. Fick inte ner full version utan den stannade på 99% hela tiden och sen ett felmeddelnade försök senare men ms points hadde den tagit. Iaf efter många återförsök så fick jag ner den men sen när jag skulle spela disconecta xboxlive hela tiden när man starta spelet och jag fick ett meddelande du får inte spela som guest FAST jag var inloggade med mitt användarnamn. SNACKA om frustration.

Till slut tog jag recover gamertag i ett försök att återskapa min profil ifall något gått fel. Och det skulle jag inte ha gjort har nämligen inte kunna spela sedan dess då xboxlive registreringstjänst är NERE... LoL är även ett par snubbar i texas som stämnt ms nu med deras xboxlive tjänst varit så strulig sedan jul och nyår.

Medlem

ps. ville uppdatera att jag nu äntligen fått igång min profil genom recovery gamertag. Tog bara 48timmar lol...

Dock kan jag fortfarande inte spela Metal Slug med mitt användarnamn som har xboxlive utan får ta ett som inte har xboxlive typ min dotters. grrrrrrrrrr....

Inaktiv

tänk om folk redan har det gratis spelet då ?

Medlem

Ni som säger att det funkar, vilken tid spelar ni egentligen?
Jag tycker det mer eller mindre har varit omöjligt att spela mellan 22 - 00 i tre veckor nu.

Kanske inte varje dag, men nästan.

Igår försökte vi spela CoD 4 i ett party på 5 pers, det är helt omöjligt att få det att funka då. Ibland kom vi in på någon match, men då kanske bara en eller två av oss.

Bara att lägga ner och spela Mass Effect istället.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

1
Skriv svar