Veckans Playstation Store-uppdatering

Robot
Medlem
Veckans Playstation Store-uppdatering

Mycket tervligt! super stardust har jag ännu inte skaffat, men det får nog bli av snart. calling all cars är himla kul annars.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nån som vet vad exakt fixades i Super Stardust HD?

Inaktiv

Det har varit ganska tunnt med bra saker till playstation store sista två-tre veckorna. Lite trist då det varit julhelg och allt.

Flakmonkey
Skrivet av Cyberz:

Nån som vet vad exakt fixades i Super Stardust HD?

Bland annat att du kan nu välja musik själv från de låtar som finns på din PS3an... sen har det lagts till stöd för framtida uppdateringar från Playstation Store som kommer med nytt innehåll

KoP
Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Cyberz:

Nån som vet vad exakt fixades i Super Stardust HD?

Bland annat att du kan nu välja musik själv från de låtar som finns på din PS3an... sen har det lagts till stöd för framtida uppdateringar från Playstation Store som kommer med nytt innehåll

Vilken banbrytande feature. Kunna välja sin
egna musik under spelets gång.

Flakmonkey
Skrivet av KoP:

Vilken banbrytande feature. Kunna välja sin
egna musik under spelets gång.

Ja visst är det, men den är ju lika bra för det även om musiken är bra så blir den rätt enformig efter X antal timmars skjutande ^^

Medlem

det här har jag haft länge nu??? är jag före tiden eller? med stardust dvs

Medlem

Nån mer än jag som tyckte att The Club inte var speciellt kul?
Efter att ha spelat Uncharted vars strider var mycket roligare (plus att det spelet har mer att erbjuda än bara strider) så känns det här bara meh.

Stardust var dock kul, funderar på att köpa hela o lira lite coop.

Inaktiv

vad jag förstått så är det sega som gjort the club ?

och sega gör ju sällan nåt bra längre, har tagit hem demot också, nästan 2 gig, men inte orkat prova det.

1
Skriv svar