Massive-studion önskar god jul

Medlem

Gillar deras julhälsning starkt, förutom berättarrösten är allt ingame, banan xmas är riktigt bra och rekommenderas varmt... Men krig i spel kanske blir hemskt om det utspelar sig vid dom kristna högtiderna?


signatur
Medlem

Tro mig, jag är allt annat än moraliserande. Ge mig mer ond bråd död, köttslamsor, slakt och avhuggna lemmar. I polygonform, dvs.

Men återigen, de satte ribban på ett sätt som gjorde att man förväntade sig att det skulle vara lite roligt i alla fall. Typ att tomten (liknande han i Futurama) skulle komma och blästra skiten ur den anfallande armén eller vad som helt åt det hållet. Bara så att man får lite julvibbar och good cheer.

Som sagt, inget moraliserande; bara en kommentar att den där trailern kunde varit mer smakfull.

Medlem

Jag förstår inte heller riktigt meningen med trailern... Den var ju inte rolig iallafall...

Medlem

Herregud vad folk har blivit känsliga helt plötsligt...

Någon skrev att detta bara var en ursäkt för att få ut ytterliggare en trailer... Ja, det är väl klart! Det är ju en trailer för spelet, sen om man tycker om den humoristiska inledningen eller inte är ju en annan sak.
Själv älskar jag spelet och gillade filmen starkt.

Pansarknekt

Så jävla mycke dubbelmoral från vissa av er att jag får lust o kasta en isboll rakt i fejan på er, juldekorationer eller inte. :evil:


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Jag håller med, så osmakligt. Krig har dock alltid funnits och kommer aldrig att försvinna.

Jul är jul och hanucka är hanucka + alla andra högtider. Man ska inte blanda in krig i det varken i polygon form eller i den riktiga världen. Inte skickar vi julhälsningar till farmor heller där pansarvagnar skjuter sönder diverse fordon och byggnader.

Julen handlar om så mycket annat än detta som Massive visade up.

Medlem

Ett "spel" är ju något som förutsätter ett interaktivt moment. Filmen är knappast ett spel kan jag tycka, snarare ett ställningstagande mot eller för något. Tydligen beror det på hur man är funtad om man tar filmen på skämt eller allvar...

Medlem
Skrivet av deftune:

Så jävla mycke dubbelmoral från vissa av er att jag får lust o kasta en isboll rakt i fejan på er, juldekorationer eller inte. :evil:

Du har uppenbarligen inte förstått vad vi menar.

Inaktiv

Varför tjatar alla så mycket. Det är en trailer inte verkligheten

Medlem

Hade dom köttat på tomte XXX med en ksp eller nått så kanske man hade garvat, detta var ju totalt andefattigt


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Mja, det där var inte speciellt roligt, satt också och väntade på tomten hela trailern


signatur
Inaktiv

Vem sa osmaklig? ...menar ni allvar? snälla säg att ni skojjar! ett datorspelsforum?!!? fragzone...FRAGzone...

Medlem

Haha klockren video! Nu väntar man bara på att ryssen "knackar" på i morgon när Kalle precis har börjat på TV


signatur

Meep!

Medlem

God jul. Hehe.

12
Skriv svar