Orange Box-spel med nya Radeon
Hur blir det ifall man skulle flasha om sitt kort från ett sämre modell till en annan.
Skulle man kunna få mera spel?
Förmodligen inte. De bättre korten kommer med en kod som du skriver in i Steam och ger dig tillgång till de bättre spelen. Inget "auto detection" som pågår där.
[EDIT] Omformulering..
Jag köpte mitt Radeon x1950pro i slutet på september, då fick jag en lapp med samma erbjudande som i nyheten. Jag skulle gå in på en internetadress så skulle den, genom Steam, verifiera att jag hade kortet i datorn.
Lite krassligt erbjudande egentligen, tror ingen väljer ett speciellt grafikkort på grund av Lost Coast och HL2:DM. Black Box däremot, det skulle ha kunnat få mig att tippa åt ett håll om jag tvekade mellan två likvärdiga kort
bättre att lägga sina pengar på utveckling kanske!? ligger efter nvidia hela tiden nu tycker jag, fast d kör väl kartell som allt annat.
🎮 PC Specs:
- 🖥️ GPU: ASUS TUF RTX 4080
- 🧠 CPU: AMD Ryzen 7 5700X3D
- ⚡ RAM: 32 GB
- 🖥️ Monitor: ASUS ROG Swift OLED PG32UCDM (32-inch 4K QD-OLED, 240 Hz, 0.03 ms)
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=19838
I say no more...
jaha kanske dags att byta grafikkort eller kanske en helt ny dator
Har vart med om liknande saker jag med, så noOOt any news.... Jag har för mig att jag läste någonstans att "Black box" inte skulle släppas, tar jag fel då?
Den släpptes aldrig till försäljning, Orange Box tog över det jobbet. De som fick en Black Box-nyckel tillsammans med sitt ATI-grafikkort kunde dock registrera nyckeln på Steam.