Shadowrun-skaparen öppnar eget

Robot
Medlem
Shadowrun-skaparen öppnar eget

Kan ju hoppas de kan få fram antingen ett nytt Mechwarrior ( eller ett commander) eller ett VETTIGT shadowrun spel. Shadowrun världen är alldeles för bra för att slösas på ett så pass tunnt och fattigt spel, ge oss ett välgjord RPG så kommer det nog säljas en hel del mer.

Medlem

Hoppas verkligen också på en ny Mechwarrior, dock med så mycket simulator som möjligt och så lite arkad som möjligt.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

De får gärna skapa ett RIKTIGT Shadowrunspel med rollspelsgrund/influenser... Shadowrun spelet till SNES är riktigt nedra bra så!

Ett Crimson Skies 2 vore fullständigt underbart.

Medlem

Om vi pratar business så kanske det är lite för tidigt att utveckla ett nytt shadowrun spel. Den förra var en flopp trots allt.

Jag personligen skulle vilja ha ett MechWarrior, men vad dom än gör så hoppas jag att dom tjänar pengar på't så dom kan fortsätta utveckla..vilket ökar chansen för fler spel!

Medlem

Måste bara be folk att kolla skytteställningen på filuren till höger...

Han måste ju bryta ryggen och ha en jäkla träningsverk + kramp i benen...

peace

Medlem

Mechwarrior, Crimson Skies och Shadowrun, inga dåliga licenser han fick med sig! Själv hoppas jag på ett nytt Mechwarrior till PC och ett nytt Crimson Skies till Xbox360, vore verkligen guld!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Shadowrun-licensen är ju underbar. Hoppas bara han lyckas göra något vettigt av den. Ett TES-liknande spel, fast i Shadowruns cyberpunkmiljö vore perfekt.

Inaktiv

Har inte testat Shadowrun till 360 men det verkar inte som om man missar något ändå.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Hoppas verkligen också på en ny Mechwarrior, dock med så mycket simulator som möjligt och så lite arkad som möjligt.

Word. Shadowrun RPG vore kul också.


signatur
Pansarknekt
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Vantskruv:

Hoppas verkligen också på en ny Mechwarrior, dock med så mycket simulator som möjligt och så lite arkad som möjligt.

Word. Shadowrun RPG vore kul också.

Word x2


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Ett shadowrun i KOTOR anda vore ju guld!

Medlem

Konstigt att det sket sig när de gjorde en total ass rape på orginal licensen och gjorde ett standard multiplayer FPS med orcer, troll och lite magi.

"Here’s the deal—when we decided to do Shadowrun we realized there was a ton of baggage that came with it."

"We decided to restart the Shadowrun timeline and grow the fiction over a series of games, allowing the world we loved to unfold over time."


signatur

Tobias 'Dopefish' Lundmark - #machinima @ quakenet
Starbreeze

Medlem

Mechwarrior Mercenaries !


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag vet! De skulle ju kunna göra ett spel som kombinerar alla licenserna! CrimsonShadowWarriorSkyRunners liksom. Alla licenserna är ju (i grunden) jättebra, så då skulle det bli jättebra x 3!

Eller inte...

Okej, då får det bli plan B; Utveckla ett Crimson Skies 2, sedan ett nytt Mechwarrior, därefter ett Shadowrun RPG.
Eller ännu bättre, sälj licenserna till några som kan göra något riktigt bra utav dem. Kanske Shadowrun till Bethesda eller Bioware, Mechwarrior till DICE - (jag gillar nog Battlewalkers i BF2142 för att de är så lika Battlemechs) och Crimson Skies till ...ummm... kan inte komma på någon bra där. Tja, ni fattar.

Medlem

Tänk om Warren Spector kunde göra ett digert Deus Ex-liknande Shadowrun med saftiga cyberspace/hackingsekvenser, shamanism, skrupellösa onda megakorpar och gatusamurajer.. smask...
Nåt i Morrowind-stil hade varit helt okej också.

1
Skriv svar