Betatesta Pirates of the Burning Sea

Inaktiv

försöker ladda ner dom andra cab filerna från arkivet men får inte autostarten att funka å klickar man på lanken under så duppar den bara ? laddar 3 å 4 nu får man bara 2 nerladdingar per konto ?

Medlem

Jag kan knappt styra båten, teleporteras fram och tillbaks och går inte att svänga båten alls i riktningarna jag vill. den styr sig själv helt enkelt.. Allt annat verkar skitbra men kan inte komma nånstans med båten, den bara åker vart den vill sen helt plötsligt kan jag teleporteras nånstans i närheten utan anledning..
, är det något fel på mitt examplar av spelet är eller det såhär för alla?

EDIT: Problemet löser sig om man starta om spelet.

Medlem

Jag har redan beta testat detta spel, var mycket intresserad av det men det intresset sjönk rätt snabbt. Förhoppningsvis så är det nått som ändras ju mer de polerar på spelet.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

Har spelat Daoc i 3år nu hoppas att detta kan ta över tills warhammer kommer men EA/Mythic flyttar bara fram releasen hela tiden har man tur så kommer det före nästa jul :/

Inaktiv

Schysst! Hur lång tid tar det innan beta-nyckeln skickas?

Inaktiv
Skrivet av LUNH:

Schysst! Hur lång tid tar det innan beta-nyckeln skickas?

Fick min på under 1min

Inaktiv

Fint, tog ett tag men nu fick man hem beta, tackar FZ.

Vet någon om man kan behålla sin char om man skulle få för sig att spela retail? Eller gäller det bara för pre-orders?

Medlem

Man får inte behålla sin char från betatestning.

Såg däremot att man kunde få en två-veckors tjuvstart om man la in en pre-order.

Inaktiv
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av Guzilla:

Ärligt talat, SOE = skitföretag. Dom förstörde EverQuest, försökte göra ett spel vid namn Vanguard som floppade och nu detta... Det tar evigheter att ladda hem patchen och när man får ett error så måste man typ ersätta halva spelet med att ladda hem filerna på nytt. Kan inte alla samla ihop en massa pengar och konka det skitföretaget :/

Förvisso är det inte de som har gjort spelet, men det kanske var logistiken du mest syftade på.

Jag var under lång tid väldigt sugen på spelet, och ekonomidelen är definitivt spännande, men något får mig att vilja vänta till att det patchats med mer innehåll och till att det polerats mer.

Hmm konstigt.. Det står iaf Sony Online Entertainment lite här och var på officiella hemsidan. Jag har bara hört dåliga saker om allt som SOE rört sen dom köpte upp EverQuest av Verant i slutet på 2001 och började förstöra spelet. Tror inte jag blev klar med installationen förens nån gång vid 11-12 tiden, typ 18 timmar efter jag börjat installera skiten

Inaktiv

Tänker ALDRIG testa ett spel som SOE står för igen; det är så JÄVLA mycket krångel och allt är så JÄVLA rörigt.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

laggade oerhört mycket när man kom till staden efter tutorialen, så jag orkade inte köra mer Men fighterna ute på sjön var något ut över det vanliga och kan nog bli väldigt roligt iaf mot andra spelare, frågan är hur länge.

Medlem

Um, ursäkta men.. Jag gick ifrån datorn när jag installerar/installerade spelet och jag somnade i soffan, um, min storebror skulle starta spelet och det skulle uppdateras... Han tyckte att det tog för lång tid och han stängde av spelet. Och nu vet jag inte hur jag får spelet att uppdatera längre. Och när man startar spelet, login info och så.. Hur registrerar jag mig?

Edit

skitsamma, jag listade ut det.

Inaktiv

hur får man en nyckel å?

Medlem
Skrivet av oggeman:

hur får man en nyckel å?

http://www.fz.se/beta/?id=3

Rulla ner..

Medlem

Sicket waste of time Liknar EVE rätt mycket, fast utan de coola sci-fi elementen.

Alla uppmanas skaffa sin egen åsikt om spelet, men jag har iaf avinstallerat det efter 4 timmar.

edit: skär ned på antalet smilies tror jag...

Medlem

Uppdaterar spelet just nu

Är grymt förväntasfull, älskar att testa olika genrer inom mmo och är öppen för allt. Av vad jag har hört och sett verkar det ju lovande.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Är det bara jag som inte kommer in i spelet.
Jag har reggat som man ska och fyllt i nyckeln.
Kom upp en ruta nyckel godkännd typ inget mer hände så jag stängde rutan och den sa att login fail , fick logga in igen och då ville den att jag skulle subscibe again och nu säger den bara att min key är in use ..
fan man blir ju bara förbannad på sony online..

Medlem

Laddade hem spelet och började installationen. Fick CRC-check fail på fler .pig filer!!! Vafaan är detta?!?

Medlem

Testade det, det var ganska lovande. Förutom lagget som min hårddisk orsakar. Men hursomhelst. Jag gillar det. :3

Medlem

Kommer nu fram till Browser Window när man loggat in men inget händer.. Vad är detta för skämt?!?

Medlem

väldigt besviken, slängt bort en halv dag på ett riktigt skitspel...

puzzle pirates, där kan man snacka piratspel

Medlem

jobbigt att stå i kö för att komma in på den enda servern som finns. dom borde slänga upp några till.

håller på att göra om en ny gubbe för den jag hade var typ buggad, man såg inte rocken på han så han var i stortsett genomskinlig


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Vattnet var verkligen fint gjort. Annars så känns spelet lite platt och segt. Småkul är det men jag skulle gilla om det var friare, typ så att man kunde segla in till hamnen med sitt skepp och lägga an. Det här spelet har ialafall potential men det känns som att release ligger för nära i tiden för att utvecklas till det bättre.

Medlem

Gäller tänka till lite innan man väljer vilkmen faktion man ska tilhöra... man får ju inte ha flera.
Så om man som jag och dom flesta tar pirate kan man göra 6st chars men bara pirates =/
Dom andra faktionerna har ju lite mer variation i de fallet.

Medlem

Jag har laddat ner allt, men när jag instalerar så vill den ha en ny skiva hur fan löser jag detta?

Medlem

Det blir mkt roligare när man kommer upp i levels...


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av Guzilla:

Ärligt talat, SOE = skitföretag. Dom förstörde EverQuest, försökte göra ett spel vid namn Vanguard som floppade och nu detta... Det tar evigheter att ladda hem patchen och när man får ett error så måste man typ ersätta halva spelet med att ladda hem filerna på nytt. Kan inte alla samla ihop en massa pengar och konka det skitföretaget :/

Förvisso är det inte de som har gjort spelet, men det kanske var logistiken du mest syftade på.

Jag var under lång tid väldigt sugen på spelet, och ekonomidelen är definitivt spännande, men något får mig att vilja vänta till att det patchats med mer innehåll och till att det polerats mer.

Hmm konstigt.. Det står iaf Sony Online Entertainment lite här och var på officiella hemsidan. Jag har bara hört dåliga saker om allt som SOE rört sen dom köpte upp EverQuest av Verant i slutet på 2001 och började förstöra spelet. Tror inte jag blev klar med installationen förens nån gång vid 11-12 tiden, typ 18 timmar efter jag börjat installera skiten

Du får hålla isär på förläggare/publisher, i detta fall SoE, och bolaget som utvecklat spelet.


signatur

Here's to alcohol, the cause of—and solution to—all life's problems.

Medlem

Bajs då! Någon sa att det var en ny server uppe men den var locked. Så nu är jag i kö med 449 spelare.

Medlem

Baztid, med pirates kan du va alla de där klasserna iaf. "Trader" är smugler med pirates t.ex.. Du tar ett merchant skepp bara iställe och kör smuggling med det.

Spelet är ett av de bästa sen old-school DAoC eller Jumpgate.

Medlem

Spelet var inte så skoj nu när man äntligen har fått igång det..
Antar att dem kommer att lägga ner det pga intresset kommer inte att vara stort..

Skriv svar