Fototävlingen avgjord

Robot
Inaktiv
Fototävlingen avgjord

Grattis... tror jag.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

grattis till alla vinnare

men som vanligt vann inte jag


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Trevliga bidrag


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

"This is sparta" ?

FZ goes 4chan? Nytt bottenrekord.

Medlem

Skön vinnarbild. Grattis.

Inaktiv

ahaha, älska kazzims


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

Några av de första bilderna som dök upp på tävlingen har jag för mig. gäller att vara först.

Medlem
Medlem

Nä, det gäller att vara bra...

Observera att vi bortsåg helt från bildtexter när vi gjorde bedömningen (det är ju en fototävling). Vinnarbilden är alltså helskön även utan "THIS IS SPARTA!!" - annars hade den inte hamnat så högt upp.

Medlem

Riktigt grym bild...

... men det där "this is sparta" förstör bara bilden...

Medlem

Grattis till vinnarna. Favoriten var än dock det inte ont anande, sovande offret.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Hehe, roliga bilder. Kladdet i ansiktet är en klassiker

dmn
Medlem

Det kan inte ha varit några vidare bra bidrag i tävlingen, med tanke på dom här tre...

m1
Medlem

Grattis till vinnarna, riktigt fina priser.

Medlem

Fan hade ju en grymt mycket bättre bild från DH dock sa personen som var med på bilden att han inte ville ha den upplagd


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Grattis : D


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

hmm, så det var Kazzim som tog den bilden? Man har ju sett den glida runt på internet länge, blev lite överraskad att det var en besökare av FZ som hade tagit den

FML
Medlem

Grattis till vinnarna.

Känner igen ilskan. En klassiker är ju att alltid bli tvungen att formatera när man kommit dit på lanet pågrund av nån skitsak. Skitkul att glo, när de andra spelar.

Medlem

Det är något väldigt skumt med denna tävlingen. Jag var med på lanet som "vinnarbilden" togs på och det var knappast någon "Johan Svensson" a.k.a Kazzim som tog denna bilden utan en kille som heter Pontus Eteus (Milkman). Man ser även klart och tydligt att det står just "Milkman 07" längst upp i högra hörnet och han vann även en bildtävling på lanet BSLx2.3 (www.bslx2.com) med exakt denna bilden. Jag kommer absolut att kontakta Pontus för att ta reda på hur han ställer sig till detta.

Medlem

Hahaha. Såg också att det står Milkman 07 i högra hörnet på vinnar bilden.... Smart av FZ ge pris till en snubbe som snott bilden och lagt upp.....


signatur

Den som vet vet.

_78
Medlem

Om bilden nu är snodd så är det ganska mycket begärt att FZ skall kunna ha koll på det?

Oavsett vad så är bilden riktigt skön och i mina ögon finns det inget konstigt med att den vann tävlingen.


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem

Hahaha! Grattis


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Okej! Har just pratat med Pontus kusin och han har upplyst mig om att det är personen till höger med "aggrofacet" som är Kazzim, han visste dock inte om han hade frågat upphovsrättsmannen om han fick använda bilden men antagligen var detta inget problem. Saken verkar löst och jag beklagar om jag gjort folk upprörda men jag ville bara vara säker så att allting hade gått rätt till

Medlem

Vi uppmärksammade också att det stod Milkman uppe i hörnet, så vi kontaktade Kazzim, men sedan blev det lite missförstånd. Fear not, saken skall utredas.

1
Skriv svar