Unreal Tournament III

Medlem

I detta spelet har epic verkligen bevisat att många banor med bra grafik inte är många banor som spelar bra, det är nog bättre på konsol, eftersom man ändå inte vet vad man gör med en handkontroll i ett FPS.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Eftersom jag är ointresserad av multiplayer och sci fi överhuvudtaget så blir det ett skitspel för mig... blir inte mkt bättre för att jag spelat Crysis alldeles innan (mmm... grafik); grafiken känns ganska blek om man jämför.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Vad folk är godtrogna. Köper en ny speldator för att kunna spela senaste UT. Hur länge tror ni att ni spelar skiten?

Medlem
Skrivet av Varvarg:

Vad folk är godtrogna. Köper en ny speldator för att kunna spela senaste UT. Hur länge tror ni att ni spelar skiten?

Tills uppföljaren släpps såvida inte scenen tokdör under tiden.

ut2004 räckte i dryga tre år. Klart godkänt.


signatur
Medlem

Haha va kul att folk skaffar ny dator o sen detta spel o sedan vrider ner på lägsta grafiken för att kunna se bättre för att vinna clan matcher etc då kan man ju lika gärna spela gamla liren då det är typ same shit

Medlem
Skrivet av crashlagg:
Skrivet av WarpGuN:

otroligt bra optimerad grafikmotor, kan kör max settings med mitt gf7800gs

Då kommer alltså mitt 8800GTS mé 320Mb att göra sig väldigt bra då ihop med detta nya verk av konst fantasi och aktion,givetvis med ett rejält gäng minne å en quadproffessor av 2.4Ghz/sek...eller hur var det nu igen??Demot verkade lovande men då tänker jag inte på tweaking å sånt utan på rejjsingsnabbaction wooow!!De här e ett bra lir vill jag lova.javascript:putSmiley( 39 );

Tror ni mitt X1950PRO 512MB också kan lira UT3?

Bra recension btw:up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Aldrig gillat UT, det är för mkt stora axel skydd möter laser strålar för mig.

Medlem

När kommer ett fps-spel med Co-op läge igen?
QW, Q2 osv...


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Påträffande screenshotsen... varför kör ni med så otroligt kass grafik med tanke på testdatorn? Dem ger inte ett särskilt bra intryck.

Medlem
Skrivet av DarthZ:

Eftersom jag är ointresserad av multiplayer och sci fi överhuvudtaget så blir det ett skitspel för mig... blir inte mkt bättre för att jag spelat Crysis alldeles innan (mmm... grafik); grafiken känns ganska blek om man jämför.

Om du inte tycker om spelet varför kommenterar du?

PS. Du kommer gilla spelet när du spelar det

// God Första Advent!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

UT: Bäst!
UT2003: WTF?
UT2004: Yes, Back in business!
UT III: Nja, men bättre än UT2003

Medlem

Jag skrattade lite för mig själv efter den utlösande inledningen, dubbelkollade om det var en tjej som skrivit, skrockade åt mig själv för att jag var fånig och läste vidare. Mitt största problem just nu är att jag helt plötsligt fick ett behov att spela UT3, vilket jag inte hade innan jag läste recensionen så tack för en bra recension!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

I detta spelet har epic verkligen bevisat att många banor med bra grafik inte är många banor som spelar bra, det är nog bättre på konsol, eftersom man ändå inte vet vad man gör med en handkontroll i ett FPS.

Det är det som stör oss gammla UT lirare.
i UT2k3 gjorde dom mistaget att göra banor som bara hadde grafik man var skit tråkiga.

Nu gör dom exakt samma fel igen.
och det är pga konsoll skiten >(
välldigt dåligt av Epic, dom har ju för tusan lärt sig en gång förut att det inte fungerar. riktigt dåligt.

Tror nog inte att jag kommer nöta detta. Även om det har gått bra när man kört, men vinna är inte alllt, man ska ha roligt med... UT3, lite för simpelt lir att hålla i längen för UT-folk.

läste att några gnällde på UT2k3. hur kan man det? det är värdens mest hi-tec FPS spel ever! (bäst med för den delen )


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av treetrallen:

Påträffande screenshotsen... varför kör ni med så otroligt kass grafik med tanke på testdatorn? Dem ger inte ett särskilt bra intryck.

Vissa delar av spelet har särskillt dålig grafik dock, faktiskt ganska mycket. Intrycket när man spelar kan ibland vara "vad fan är detta" ta och ge...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag testade demot, men...jag har nog blivit alldeles för bortskämd av alla utvecklare inom Quakeworld-scenen nuförtiden och den fullträff när det gäller spelmekaniken som ID fick till för drygt tio år sen.


signatur
Medlem

Ska man köpa detta liret ? är det stor svensk klanscen `?

123
Skriv svar