Guitar Hero III på Wii rockar. Inte.

Inaktiv

Jag köpte det imorse, har spelat 6h och har inte märkt ett dugg att det är mono. Så jag bryr mig inte alls faktist...

Medlem
Skrivet av IceMan:

skönt iallafall att det finns folk som ser det roliga med wii`s kontroll system, och att grafik inte är allt..

Grafiken har aldrig varit något wii har sagts varit bra på, men kontrollerna är helt underbara


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av RedUlf:

det är fan helt galet... jag blir fan förbannad på alla utgivare tillverkare av spel till Wii... dom underskattar konsolen så jävla hårt

Ja, om de kunde (som i Guitar Hero) ge spelarna möjlighet att välja mellan högerhänt eller vänsterhänt styrning så vore allt bra mycket bättre, men så jävla långt har tydligen inte utvecklingen kommet

För övrigt GHIII på Wii storäger !!!

Om nån vill lira, lägg till 0884 0033 3581 9071 på er friendslist (eller vad fanken det kallas)


signatur
Medlem

De är marknadsavdelningen som beslutat det så att Nintendo om ett år kan landsera det med sloganen "Now in Stereo".

Medlem
Skrivet av mazk0:

De är marknadsavdelningen som beslutat det så att Nintendo om ett år kan landsera det med sloganen "Now in Stereo".

Förresten ni som har det till WII saknar ni inte publikens ljud i bakre högtalarna när de hejar och tjoar. Typ lite bättre scen känsla?

Medlem

hehe vad drygt med mono ljud.

Medlem
Skrivet av Taikon:

Äh vadå Guitar hero låtarna är ju ändå midis så det spelar väll ingen roll haha.

Midis? Guitar Hero? Hört en midi låt någon gång?
Midi filerna används enbart för själva tonerna man spelar inte för låtarna.

Inaktiv

en nackdel med GH till Wii är väl att det inte blir några låtar att ladda ner ?
Wii s minne på 512 meg räcker ju inte långt.

Inaktiv
Skrivet av anon_3159:
Skrivet av Anton:

Jag köpte det till wii igår och jag kan säga att det är skit kul och jag har inte lagt märke till det så det gör antagligen inte så mkt, om man nu inte går o jämför me nån annan version.

Ok nu kan jag inte hålla mig längre. Sluta särskriva! Är det skit eller skitkul?

oj märkte inte det klart det ska vara skitkul, skrev nog lite för snabbt:P


signatur

Alla barnen kom över minfältet, förutom Pär, han låg både här och där.

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

skönt iallafall att det finns folk som ser det roliga med wii`s kontroll system, och att grafik inte är allt..

precis, ganska trött på att så många gnäller på att nintendo har så dålig grafik - det är klart det ger lite spelkänsla med bättre grafik, men kontrollen spelar ju så roll så mkt mer


signatur

Alla barnen kom över minfältet, förutom Pär, han låg både här och där.

Medlem
Skrivet av Sparable:
Skrivet av BangBoomBang:

en nackdel med GH till Wii är väl att det inte blir några låtar att ladda ner ?
Wii s minne på 512 meg räcker ju inte långt.

Hur stor är en låt då? Lär ju få plats med en del iaf. Och det går väl att sätta i nytt minne eller har jag missuppfattat det?

Enligt ett mail från Red Octane, som man kan hitta i en tråd på GH3 forumet så jobbar de på att fixa nerladdningsbara låtar till Wii.

Man kan ju trycka i SD-kort i den om inte det interna minnet räcker till. Har själv ett på 2GB, fast jag har inte lyckats fylla det inbyggda minnet ännu.

12
Skriv svar