Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
Så var det då äntligen här - Insomniac Games första Playstation 3-spel i den populära Ratchet & Clank-serien. Men kan hjältarna som skördade så stora framgångar till Sonys förra maskin göra om bravaden på den nya hårdvaran? Vi lutar åt ett starkt ja på den frågan.
Jag älskar det! Det här är verkligen ett spel man har roligt med, bra story, humor, sköna vapen och grymt bra grafik. En fullpoängare från mig.
Snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla säg att du spelade spelet på engelska!!!
Självklart spelade jag det på engelska
Klockrent spel, och solklar 5á hos mig.
I mitt tycke det klart bästa spelet till ps3 än sålänge.
Andra varvet är riktigt nice, mycket roligare än jag kunde tro.
Sen ska vi inte klanka ner på den Svenska versionen.
Grymt bra dialog och "röstskådespelet" är riktigt bra. Det var länge sedan jag seriöst skrattade åt ett spel, som desutom var översatt till Svenska.
Bra recension också men fel betyg.
Kabex--> Blir det någon skillnad på det tredje varvet?
Ännu svårare eller?
“All thinking people are atheists.”
Bra recension också men fel betyg.
Betyg är det svåraste med att skriva en recension tycker jag och personligen hade jag hellre sett något i stil med "Fågel, fisk eller mittimellan" istället för siffror... Just i det här fallet velade jag länge mellan 4 och 4,5 och egentligen skulle det väl blivit 4,25
Dock är det värt att poängtera att 4 på FZ inte är samma sak som 8 på gamespot eller 80% i PC-Gamer.... hade jag skrivit den här recension på Gamespot hade betyget hamnat på 8.8-9.0 någonstans
Men men, det har ju fått en säkert köp-medalj vilket imo är det viktigaste
Hej! Har en son som är väldigt ledsen o arg just nu.... det e hans födelsedag idag...
Problemet är att han fick PS3 plus spelet Ratcchet o Clank Tools... i julklapp, så långt var allt frid o fröjd men sen började problemen Spelet funkar när det e dubbat till svenska men vi kan inte få det o funka på engelska Har provat allt möjligt o omöjligt System återställning flera gånger, ställa in på engelska direkt.... Har ni några tips så blir jag glad!!!!