Premiärplåtat - Silent Hunter 4: U-Boat Missions

Robot
Medlem
Premiärplåtat - Silent Hunter 4: U-Boat Missions

Får klaustrofobi av att bara titta på bilderna ;>

Medlem

Aa XXI U-båten, har saknat den sedan Silent Hunter 3, de Amerikanska U-båtarna är skräp i jämförelse.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

ååå älska.
Det ser ju helt underbart ut.

Medlem

Jösses så snyggt vatten!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Man får värma med das boot så att man har känslan


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Oooh saftigt!

Medlem

Vill inte verka taskig här men, Vattnet i Crysis är snyggare och då är inte Crysis ett båtspel,


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av b0ne:

Vill inte verka taskig här men, Vattnet i Crysis är snyggare och då är inte Crysis ett båtspel,

Crysis är ett DX10 spel. Vi vet ännu inte om detta är DX10 också. Men förbannat snyggt är det ändå.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av b0ne:

Vill inte verka taskig här men, Vattnet i Crysis är snyggare och då är inte Crysis ett båtspel,

Crysis är ett DX10 spel. Vi vet ännu inte om detta är DX10 också. Men förbannat snyggt är det ändå.

Tror inte jag sett sådana vågor i crysis, vattnet är ju lite djupare i Silent Hunter så det var nog ingen bra gämförelse imao!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av b0ne:

Vill inte verka taskig här men, Vattnet i Crysis är snyggare och då är inte Crysis ett båtspel,

Crysis är ett DX10 spel. Vi vet ännu inte om detta är DX10 också. Men förbannat snyggt är det ändå.

spelar ingen roll om det är dx10 eller inte, kan få vattnet i dx9 att se exakt ut som i dx10, så att crysis går att spela i dx10 är inget argument tyvärr

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av b0ne:

Vill inte verka taskig här men, Vattnet i Crysis är snyggare och då är inte Crysis ett båtspel,

Crysis är ett DX10 spel. Vi vet ännu inte om detta är DX10 också. Men förbannat snyggt är det ändå.

spelar ingen roll om det är dx10 eller inte, kan få vattnet i dx9 att se exakt ut som i dx10, så att crysis går att spela i dx10 är inget argument tyvärr

Mmm, och återigen, i Crysis är vattnet likadant hela tiden medan det i Silent Hunter ändras utefter väderleken. Att ha samma animation (om än skitsnygg) är inte så förbaskat imponerande anser jag.

Inaktiv

Håller med Schtraider...

OnTopic. Ser riktigt snyggt ut faktiskt. Kanske ska testa det, har aldrig spelat något av Silent Hunter-spelen.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Finally, Lite tyska ubåtar, mohaha, detta ser vi fram emot

Medlem

Vattnet i Crybabies ser snyggare ut ?
Jovars, men inte spexiellt realistiskt, har inte sett 3 meter höga vågor ännu...
Vattnet i Crybabies är en snygg kuliss för att ön ska vara en ö.
Vattnet i Silenhunter är modellerat för att kunna återskapa havet under olika väderförhållanden, dvs en mycket mer avancerad historia.
Äpplen och Päron


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Fast jag gillar Äpplen...


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem
Medlem

Det skall nämnas att jag satt med min 286:a och lirade Silent Hunter! Om det nu var det men det måste det varit, grymt coolt på den tiden så jag hoppas att detta blir niZe!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

1
Skriv svar