World of Warcraft uppdaterat

Inaktiv
Skrivet av Guzilla:

men nu sitter jag och väntar på att något nytt onlinespel ska dyka upp.

Age of Conan.

Det hoppas jag på iaf.

Inaktiv
Skrivet av Buio:
Skrivet av Guzilla:

men nu sitter jag och väntar på att något nytt onlinespel ska dyka upp.

Age of Conan.

Det hoppas jag på iaf.

Jo, Age of Conan verkar riktigt nice.

Inaktiv

Ska också börja lira Age of conan, likt många av mina vänner. tror kidsen kommer lira Warhammer o de äldre Conan.. Vilket är bra

Medlem
Skrivet av Rave:

Bullshit.. det är inte 9 mille som lirar ... Enligt Warcraftrealms siffror är var det bara 350 000 som lirade wow på EU och USA servrarna under Oktober

http://www.warcraftrealms.com/article/2007/October+Concurrenc...

Det är över 9 miljoner aktiva konton, 9.3 nu enligt Blizzard.
Warcraftrealms visar på siffror att det är 350 000 som lirar SAMTIDIGT på "primetime".

Inaktiv

Men endå .. Enligt Blizzard ökar ju bra antal account, vilket låter bra. Men activiteten minskar oerhört .. WoW har ett alltime low just nu

Medlem
Skrivet av Rave:

Men endå .. Enligt Blizzard ökar ju bra antal account, vilket låter bra. Men activiteten minskar oerhört .. WoW har ett alltime low just nu

Källa?

Inaktiv

se länk ovan

Medlem

Warcraftrealms är ju knappast direkt bra som källa. Många, många counts är markerade som högst osäkra då det finns för lite som använder report-toolet för sajten.

Dock så har det säkert gått ned men vad vet jag. verkar vara många som lämnar spelet bara för att återkomma lite senare. Ännu fler som spelar nu och då. Det är väl ungefär som ett vanligt spel... har funnits ett bra tag så det är klart att en bunt folk lägger ned - trots det verkar det ligga högt på försäljningslistor fortfarande. Jag spelar mindre än förr men det finns ju alltid något kul att hitta på - denna patch introducerade Zul'Aman som för mig har den bästa miljön hittills.. så jag klagar inte

Medlem
Skrivet av Rave:

Ska också börja lira Age of conan, likt många av mina vänner. tror kidsen kommer lira Warhammer o de äldre Conan.. Vilket är bra

Warhammer ser ok ut på bild men alla "nyare" filmer när dom spelar spelet ser det ruskigt skit ut (gameplay mässigt).
Lika så med conan.

Tror folket kommer testa spelen och inse hur dåliga dom är och lägger ner det eller väntar på mer patcher i hopp om förbättran.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

Är detta senaste patchen?

12
Skriv svar