High Velocity Bowling plåtat

Robot
Medlem
High Velocity Bowling plåtat

gissar detta inte är någon simulator, alltså tråkig arcad som vanligt. kanske kul för dom som aldrig bowlat på riktigt.

hade hellre sett en simulator, hade varit kul att om man kunde desinga ett eget klot typ mixa en Fusion Torsion Core med ett Hammer-skal och att det sen reagerade som blandningen hade gjort på riktigt.

att tänka på, för de pengarna en PS3 + detta spel kostar kan man få 1 styck värstingklot, 1st spärrboll, 1par riktigt shyssta skor, väska på hjul + 15-20 timmars spel i en bowlinghall!

Medlem

Det är väl troligtvis en PSN-titel som säljs för en mindre summa pengar. Än så länge har de flesta spel som släppts på nätverket varit av hög kvalitet.


signatur
Medlem

Herre min skapare, vad kommer näst ? En FPS med huvudkaraktär i kycklingdräkt ?

Medlem

mm hoppas på att det blir ett psnspel, då köper jag nog det. Tycker "tuffingen" med vikingmössa och rosa klot var lite rolig

Medlem

Spelar nog hellre bowling på Wii skulle jag påstå.
Fast helst på riktigt :<

Medlem
Skrivet av napahlm:

gissar detta inte är någon simulator, alltså tråkig arcad som vanligt. kanske kul för dom som aldrig bowlat på riktigt.

hade hellre sett en simulator, hade varit kul att om man kunde desinga ett eget klot typ mixa en Fusion Torsion Core med ett Hammer-skal och att det sen reagerade som blandningen hade gjort på riktigt.

att tänka på, för de pengarna en PS3 + detta spel kostar kan man få 1 styck värstingklot, 1st spärrboll, 1par riktigt shyssta skor, väska på hjul + 15-20 timmars spel i en bowlinghall!

Haha, nerd.

Medlem
Skrivet av Limber:

Haha, nerd.

tack

1
Skriv svar