UT III till PS3 innan jul - kanske

Robot
Medlem
UT III till PS3 innan jul - kanske

Men ge oss då en version med engelsk text och ljud, så svårt kan det väl inte vara.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Flakmonkey
Medlem

det här spelet ska spelas på pc!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

det här spelet ska spelas på pc!

Ja, men nu var det ju översättningarna som försenade det hela för europa, och jag tror knappast de har olika team för översättningarna till de olika plattformarna. Därav borde PC lida av samma problem.

Fast du kanske bara la den där kommentaren "out of the blue", för varken jag eller Nosnos är intresserade av UT3 till PS3 kan jag med all säkerhet säga


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

fast imo så är det samma spel på ps3 och pc bara att man sitter vid en större skärm.. men de kan va lite svårt att hitta ett bord för mus och tagentbord :/

Medlem

Ja inte fasen lär de vara ergonomiskt att sitta i soffan och lira med mus o tangentbort, men de är ju iaf bra att man har möjligheten, du kan ju trots allt koppla den till datorskärmen och sitta vid datorbordet och lira

Medlem

bu för alla spanjorer, tyskar, italienare och fransoser som inte orkar lära sig läsa utan måste ha precis allt dubbat

Medlem

Ja jag vill då helre spela detta på min PS3:a då jag äger en 50" tv. (lg50pc1r)

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

fast imo så är det samma spel på ps3 och pc bara att man sitter vid en större skärm.. men de kan va lite svårt att hitta ett bord för mus och tagentbord :/

Borde de inte döpt det till något annat om det inte är samma spel?

Avstängd

kommer att köpa det till PC. Mer spelare. och mus ^^

Medlem

Klockren import till ps3!
Skönt slappandes i soffan med några bärs och tangetbord och mus framför stora fina tv´n.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar