Film om Need for Speed: ProStreets realism

Robot
Medlem
Film om Need for Speed: ProStreets realism

Av vad jag har sett på demon var fysiken ingen höjdare, har hänt mer än en gång bilen har ställt sig på framlyset med resten av bilen rakt upp, man kan även se flera gånger under klippet att något är seriöst fel på fysiken.

Var inte Colin McRae Dirt ganska välpolerat på den biten f.ö?

Medlem

"i dont think any other game has damage to this level"
tyckte han överdrev lite där

Medlem

Förbättrad skademodell är alltid bra


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

Förbättrad, ja. Värd att skryta över? Nej.

"i don't think any other game has damage to this level"

Carmageddon! > You.

Medlem

Dom har ju uppenbarligen inte sett Burnout Paradise.

Medlem

Flatout 1 & 2 någon?


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Nu har jag iofs sett filmen utan ljud (från universitetet) men ifall det bara är skadorna som det snackas om är det ju rätt meningslöst.

Ett realistiskt skadesystem gör inte ett spel realistiskt imo...

Medlem

tycker inte de har ngt att skryta över.. det ser inte så realistiskt ut tycker jag.. bara om de har störtbur i bilarna så skulel filmerna kunan vara realistiska.. för om man rullar runt sådär så borde taket va helt intryckt. o sen så i demon om man körde i ~300km/h rätt in i en klippa (Speed challange) och bilen bara stannade tvärt nästan så är det inget att skyta över, typ framspoilern lossnade och motorhuven blucklades till och hoppade upp... och hjulen verkar inte lossna från bilarna häller. hoppas de lyckas betydligt bättre till nästa år.

Medlem
Skrivet av Gotti:

Dom har ju uppenbarligen inte sett Burnout Paradise.

eeehm. det är ju dom som gör burnout serien :/


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Motorstorm någon?

Skrivet av Greeken:
Skrivet av Gotti:

Dom har ju uppenbarligen inte sett Burnout Paradise.

eeehm. det är ju dom som gör burnout serien :/

eeehm. dom ger ut den ja, det är #Criterion Studios som gör spelen...

Medlem

fyfan vilket skitsnack.
skademodellen är inte speciellt imponerande..iallafall inte i demoversionen.

mkt bättre i DiRT och burnout isåfall


signatur

<3

Medlem

Destruction Derby från -96 hade väl samma effekter

Medlem

ProStreet och Realism i samma rubrik? nu har ni fan sjunkt till aftonblaskans nivå :/

enda NFS-liret som möjligtvis har haft lite realism var väl 5an om någon..

Medlem

Precis som Bazil mycket riktigt påstår. Carmageddon hade fruktansvärt cool destruktivitet, vilket förvånar mig när efter det att det varit mestadels odestruktiva modeller inom bilspel... när krascha skiten är det roligaste.
(Ja, NfS speciellt vet man lidit mest av licensbegränsningar, men wth) Hur som haver, så hoppar jag inte i min stol över Prostreet ännu. Eftersom Dirt svek mig, så är jag vid det här laget mer sugen på Burnout Paradise när det gäller racing... av någon anledning.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

typiskt PR skitsnack från ea, är nån förvånad ens ? demot var ju värre än första underground.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Destruction Derby från -96 hade väl samma effekter

Nej DD har bättre, tycker jag i alla fall.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

när jag testade demot var det ju bara motorhuven som flög av , visst jag voltade lite ibland men bilen gick inte sönder särskilt mer för det!:(

Medlem

Demot säger mer än 1000 filmer...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Röken såg ju hyfsad ut imo.. Bästa röken jag sett på ett spel tror jag..*tänker efter* Ett litet steg i rätt riktning.

Medlem

Vadå "I don't think any other game damage to this level"....WTF, kolla bara på Colin McRae DiRT, där tar bilarna massiv skada, tappar man spiolern på snabba bilar kan de bli okörbara! Hata EA!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Heat:

Röken såg ju hyfsad ut imo.. Bästa röken jag sett på ett spel tror jag..*tänker efter* Ett litet steg i rätt riktning.

men som vanligt när de hittat på nån ny effekt, om det så är motionblur, reflektioner, eller vda det nu kan vara, så missbrukar dom den nå vidrigt.. går ju fan inte att öppna en dörr i prostreet utan att ett stort rökmoln bolmar fram från ingenstans.

Medlem

HAHA EA .... ni är så fula ....

Kinesen säger : i dont know any game that has damage to this level.

EA har ju ett annat bilspel på G Burnout paradise som har grovt mycket mer damage .
EA är fula som få

Inaktiv

Need for Speed och realism hör inte ihop. Arkad är arkad.

Inaktiv

såg ni när bilen körde i fullfart mot ett "sten staket" om spelet var realistiskt så skulle d ekrossats tillsamman med bilen ... EA suxx

Medlem

dont be hating. allt jag ser i dagen läge om EA är Hate hate hate, dom behöver bara lite kärlek för komma in på rätt spår tror ja ^^

Medlem

Jo, ofta, samma kärlek de fick innan de förstörde BF2 med patchar?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Natrium:

dont be hating. allt jag ser i dagen läge om EA är Hate hate hate, dom behöver bara lite kärlek för komma in på rätt spår tror ja ^^

Men när de är så stora kan man väl förvänta sig att de inte drar till med överdrifter som folk enkelt genomskådar. Gamers är inte idioter.

Skrivet av Geisenhausen:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Destruction Derby från -96 hade väl samma effekter

Nej DD har bättre, tycker jag i alla fall.

Hehe, ja kanske t.o.m. det

http://www.youtube.com/watch?v=8NDzvQ8WVkM

Medlem

För övrigt vet jag inte vart ni fått rubriken ifrån FZ? Handlar inte ett dugg om realism, bara om skador... Vilket filnamnet antyder.

Medlem

Detta känns som ett bevis på att EA är för ignoranta och bara tänker på pengar. FY EA


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

12
Skriv svar