Bethesdas bandesigner gör Portal-karta

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Bethesda säljer ju oblivion via Steam så om något är de affärspartners. Måste definitivt testa banan när jag kommer hem ikväll

Ser inte Oblivion på STEAM någonstans.

Medlem
Skrivet av bMess:

"Otroligt svår" pffffff, den var inte speciellt svår imho. Tog typ 5 minuter för mig att klara.

Titta på nkembo:s avatar.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Får nog se till att installera snart, detta verkar kul. Orange Box trillade ned i brevinkastet igår och jag har inte öppnat förpackningen...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jävligt klurigt!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Har köpt och spelat HL2 EP 2 tog 5.6 timmar... Portal tog... 1.4 timmar... Teamfortress va inte så kul..


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem
Skrivet av PiLp:

Har köpt och spelat HL2 EP 2 tog 5.6 timmar... Portal tog... 1.4 timmar... Teamfortress va inte så kul..

testa denna mappen, jag har nog suttit en timma utan att lösa den....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Kan man fånga energibollarna? Jag bruka använda typ en kub eller en boll och sen försöak valla in dem ^^

Medlem
Skrivet av bMess:

"Otroligt svår" pffffff, den var inte speciellt svår imho. Tog typ 5 minuter för mig att klara.

Typ... Väntade mig nått svårare... kanske tog 15min men jag visste typ efter 5min hur jag skulle lösa det...

Hur gjorde ni med energibollen?

*Spoiler*

1. Snurrade runt rummet
2. Gjorde portal uppe till vänster när man kommer ut från rummet som man är i
3. Gjorde en portal i taket ovanför i det rummet man kommer ut i, precis utanför dörren.
4. Snurrade runt rummet.
5. Satte igång energibollen.
6. Använde den stora grå metall bollen att knuffa upp kulan i portalen ovanför dörren.
7. Snurrade på rummet så energibollen hämnade rätt.

Lite haxxit eller? Man kan lösa de på ett annat sätt tror jag men jag orkade inte

12
Skriv svar