Inaktiv
Mafia II

Godmorgon folket!

Har varit lite segt med inlägg den senaste tiden. Men när det är deadline på texter i skolan, får bloggen bli lidande.

Nytt coolt spel på gång. Eller ja, undertecknad har inte sett det innan i alla fall.

#Mafia 2 är spelet jag tänker på. Och efter en del läsande på nätet och tittande på screenshot får första intrycket bli "wow"! Är det någon som spelat föregående version som kan yttra sig om hur det spelet var? Själv har jag faktiskt aldrig hört talas om titeln, sportfåne som jag är.

Men nej, det blir helt klart ett spel som kommer hamna på önskelistan. Verkar som en något äldre version, i tiden då, av GTA. Är det korrekt uppfattat? Sådant tycker i alla fall jag ganska mycket om.

Känner kanske inte att där är mer att yttra sig om, innan jag har mer kött på benen om vad detta verkligen är för spel. Men sugen blir man faktiskt. Dags att skaffa sponsor till den här bloggen, som kan köpa in spel till mig. Det hade i alla fall jag tyckt var jättefint. Någon finansiär som är sugen?

Nej, känner att detta inlägget är på väg att spåra ur. Jag är för trött för att vara seriös bloggare. Dags att säga godnatt.

Kommentarer är alltid välkomna. Spelat version ett? Sugen på att spela? Kommentera!

NU: SÄNGEN!

Adjö!

#blogg


signatur

--------------------------
http://www.fz.se/bloggar/spelbloggen_/

Medlem
Mafia II

har du inte spelat Mafia? HEDNING!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Skaffade inte Xbox förrens i julas. Så ligger lite efter när det gäller sådana spel. Var mycket Football Manager. Känner att jag har mycket att ta igen.


signatur

--------------------------
http://www.fz.se/bloggar/spelbloggen_/

Medlem

man ska köra på data ju


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Typ det enda spel jag spelat klart för det var så awsome. Till och med storyn i den var intressant, och jag bryr mig cirka NOLL om story i spel annars

10/10

Inaktiv

Ett av de bästa spelen jag har spelat, förmodligen ett av de bästa spelen genom tiderna.

1
Skriv svar