Ny demobana till Crysis

Inaktiv

behöver ej ta hem det crysis kommer den 14Nove fan va roligt det kommer att spela det då.jag tycker att cod4 ska få 10sjärnor det är så himla bra jag älskar det det är skit bra grafik eller hur det stavart:)

Medlem

Nu blev jag riktigt glad Har ju spelat sönder demo-banan totalt så detta sitter kanon! Snygg film btw, hög mys-faktor


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Riktigt härlig film! Bra jobbat.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Denna månad blir rolig snart cod4 och crysis längtar!!!


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

glöm inte ut3 och kanske gow ;P


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

ja just det, assasins creed med va?


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Johan:
Skrivet av Heya:

Vet inte om jag sett mer än vad som finns att tillgå i beta+demo i nån av de banorna folk gjort, så spoiler vet jag väl inte direkt.

Finns Hind-helikoptern och de andra fordonen med i demobanan?

Ser du Fordonen som spoilers? Det går allt läsa sig till på t ex FAQ om multi att det ska finnas fordon med, a fucking no brainer. Plus att har man spelat betan så har man sett i princip allt.

Folk får fan skärpa sig lite, har aldrig förstått hur t ex fordon eller att se vapen kan ses som en spoiler.
"wow, jag hittade en hagelbössa, det trodde ja aldrig skulle finnas med i detta FPS även fast det funnits i 99% av alla tidigare FPS sen doom"

I storybaserade FPS-spel brukar man få tillgång till avancerade fordon som t.ex. helikopter först efter att man har kommit långt i spelet, som en slags belöning. Därför ser jag det som en spoiler, men det spelar inte någon större roll.

Medlem

Var hittar jag sandbox editorn? hittade installern och har installerat men vet inte hur man slår igång det

Medlem

ööhm ja börja med att klicka på E'et i spelmappen där du installera editorn.
Förövrigt var den moddade banan riktigt jävla usel, snacka om dålig känsla.

12
Skriv svar