Pc-demo - Need for Speed: Prostreet

Medlem
Skrivet av matte563:

Det är ju ett Demo... Alltså inte helt klart ;>;)

Nja, ett demo ska vara en liten del av den färdiga produkten annars är det en alfa eller beta.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Fick det att funka med vettig fps, Stängde av av dual screen så man bara kör på en skärm, fortfarande totalt värdelös demo dock.. och ökenbanan hackar fortfarande.. känns som om optimering inte talas så mycket om på EAs planeringsmöten.

Inaktiv

jag tycker det var det sämsta needforspeedet jag någonsing splelat.

Det är ingen känsla när man kör man bara åker framåt och svänger lite och kan inte krocka med andra bilar inget händer.

Inge polisbilar ingen stad.

det ända man gör är att åka framåt och svänga lite, kan intr ens puttapå andras bilar, sämsta nfs spelet i familjen NFS!

This game sucks, i never gonna buy it.:down:

Medlem
Skrivet av worker1:

jag tycker det var det sämsta needforspeedet jag någonsing splelat.

Det är ingen känsla när man kör man bara åker framåt och svänger lite och kan inte krocka med andra bilar inget händer.

Inge polisbilar ingen stad.

det ända man gör är att åka framåt och svänga lite, kan intr ens puttapå andras bilar, sämsta nfs spelet i familjen NFS!

This game sucks, i never gonna buy it.:down:

NFS bygger på arkad, det är ingen simulator.
Det är väldigt fel av dig att hata ett spel för att det inte är "Verkligt".
Spela LFS om du vill närmare Verkligheten.

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

Demojäveln brukar frysa varje gång jag spelar, HUR FAN KODAR NI EA? NI ÄR ETT GÄNG PATETISKA MISSFOSTER VET NI DET?!

Du borde tänka till lite innan du ventilerar dina illa valda ord på Forum.

Inaktiv
Skrivet av hansen:
Skrivet av worker1:

jag tycker det var det sämsta needforspeedet jag någonsing splelat.

Det är ingen känsla när man kör man bara åker framåt och svänger lite och kan inte krocka med andra bilar inget händer.

Inge polisbilar ingen stad.

det ända man gör är att åka framåt och svänga lite, kan intr ens puttapå andras bilar, sämsta nfs spelet i familjen NFS!

This game sucks, i never gonna buy it.:down:

NFS bygger på arkad, det är ingen simulator.
Det är väldigt fel av dig att hata ett spel för att det inte är "Verkligt".
Spela LFS om du vill närmare Verkligheten.

Jo kanske det...
Men om man jämnför carbon,oundergorund2, most wanted, är det där tråkigaste av dem alla, kanske tråkigareän dem verkligt gamla spelen. Och har aldrig hört talas om LFS

Medlem
Skrivet av worker1:

Jo kanske det...
Men om man jämnför carbon,oundergorund2, most wanted, är det där tråkigaste av dem alla, kanske tråkigareän dem verkligt gamla spelen. Och har aldrig hört talas om LFS

LFS står för Live for Speed, en av de största anledningarna till varför jag inte kan gilla spel som dessa längre.

Medlem

800x600 85hz
I princip allting på lägsta
5-20fps!

Nä ökenbanan var ju ingen trevlig upplevelse p.g.a. den där sjukt sega styrningen. Tar ju en hel sekund innan bilen fattar vart man skall.
Grip racing var desto roligare och GTR-R'n hade bra mycket bättre styrning (passade mig bättre i.a.f.). Fast även här kände man av viss fördröjning. Om det beror på mina härliga fps eller spelet vet jag inte.
Tänker ändå köpa spelet när jag skaffat mig en ny burk.

Men menyutformningen och hela "snabba klipp" konceptet är något jag faktiskt inte tål. Som andra här är jag allergisk mot detta och vill ta tag i klippet och säga - Lugna dig för f*n ditt jäkla STIRR! Man får ju ont i ögonen.

Medlem

Nu har jag visserligen inte testat demot men jag hoppas att ni som klagar på styrningen inte sitter å spelar med tangentbordet för det bör vara förbjudet......G25 rulez

Medlem

Det är konstigt allt det här. min dator klarar detta perfekt kan vara ett litet 8800GTX under huven som gör det men annars behöver min dator uppgraderas i nästan allt

Medlem

Lite besviken på grafiken faktiskt, väntade mig mer, kan ha något att göra med att jag precis lirat Crysis-demo't.
Drog upp allt på max, låg runt ca 55-60 fps, fungerade fint, dock blev det inte så snyggt som jag väntat mig.

Medlem

Jag hade bara en bil och en speltyp (tror jag iaf). Ska man dra upp grafik mätarna å upplösningen å sånt för å få "vissuell skada"? För på mitt skadades inte bilen ytligt.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av Ellehbg:

Jag hade bara en bil och en speltyp (tror jag iaf). Ska man dra upp grafik mätarna å upplösningen å sånt för å få "vissuell skada"? För på mitt skadades inte bilen ytligt.

Car damadge och car detail skall du ändra om du vill ha mer avancerade/snyggare skador (verkar det som).

Om du tittar på menyn så ser du vit text där det står "react" på asfalten. Klicka på den så kommer den andra "dolda" spelmenyn fram (piltangenterna går också att använda för att göra ett val).
Sämre och otydligare menydesign får man leta efter.

Inaktiv

ser framemot att det ska släppas, ett riktigt bra spel! :):)

Inaktiv

sämsta Need for speed, tråkigt utan frihet, dvs orginalet som jag har hört att det inte kommer finnas nå free room? nope. inget tar most wanted eller Carbon´s drift ner för bergen :P.

Inaktiv

Tycker det var bra. Släng in ratten och kasta bort Tangentbordet så blir de bra :).

Grafiken var ju 10ggr bättre än carbon, hela spelet var såå mycket bättre än carbon.
När carbon släpptes känndes det som om att dom tagit första Underground motorn, sen slängt på MAX reflektioner på allt. Drifting läget var totalt uppfuckat, ingen skill alls att köra det längre, bara åka in i en kurva, svänga lite sen är de lungt.

Återstår att se fullverisionen av Hela Prostreet, tror nog det blir bra iaf.
Skönt med lite riktig Racing.

Inaktiv

Hejsan,jag undrar var man kan få tag på nyckeln till installationen? .TACK FÖR SVAR!

Inaktiv

Jag undrar var man kan få tag på nyckeln till installationen?
TACK FÖR SVAR!

Medlem

Vart fan är poliserna? Har dom missat allt i need for speed? Varför need for speeda liksom? Håller helt med..

Inaktiv

Värdelöst, vill åka ute på gatan, inte välja race via någon jävla meny

Vet att det inte skulle vara så i det här men ändå, så mycket roligare att köra till sina utmaningar!

Inaktiv

\,,/ (>_<) \,,/ ÄNTILIGEN \,,/ (>_<) \,,/

Skriv svar