Warhammer Online: Age of Reckoning försenas

Robot
Medlem
Warhammer Online: Age of Reckoning försenas

Inte så oväntat om man ser till hur genomrôten kvalité det var på förra betaperioden..

Inaktiv

Kommer Warhammer 40k MMO:et komma ut innan det här kanske?

Inaktiv

Har inga problem att tolerera förseningar sålänge det gynnar slutresultatet

Medlem

Nu kan ju folk i alla fall inte klaga på att EA slänger ut spel hej vilt utan att tänka på kvalitén.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Föga förvånande. Första stora förseningen kom alldeles för tidigt för att det inte skulle bli minst en till.

Inaktiv

phew bra ju.. hinner man spela wow ett tag till :b

Inaktiv

ha om jag fattar de rätt komemr de komma 2009? 1 års uppskjutning xD Får hoppas att AOC inte möter samma öde

mis
Medlem
Skrivet av Rave:

ha om jag fattar de rätt komemr de komma 2009? 1 års uppskjutning xD Får hoppas att AOC inte möter samma öde

Istället säger det nu att Mythics MMORPG kommer att lanseras under den första halvan av räkenskapsåret 2009 som börjar i april nästa år.

så april 2008


signatur

etqw?

Medlem

Bra försening tycker jag då får man testa AoC ett tag se hur det är


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

med tanke på vad man hört (som kan vara sant eller inte, vem vet) så verkar det bra med mera justeringar.

Medlem

happ. då blev det AoC


signatur

Bara gör det.

Inaktiv
Skrivet av Groggo:

happ. då blev det AoC

tror nog Funcoms aktie stiger en aning idag

Medlem

mer spelare till AoC!!

Medlem

Hoppas Warhammer blir riktigt kul att spela när det kommer! Tills vidare får det bli World of Warcraft. Arenas here I come!

Inaktiv

Nu kommer alla wow-kids köra AoC istället. Vore skönt att slippa dem

Medlem
Skrivet av anon_3159:

Nu kommer alla wow-kids köra AoC istället. Vore skönt att slippa dem

Japp det största misstaget som Blizzard gjort är att göra sitt spel alldeles för enkelt. Detta leder till att småttingarna börjar lira. Förhoppningsvis finns det något företag som riktar sig lite mer åt den mognare marknaden.
Givetvis tjänar man mest pengar på detta, men spelupplevelsen sjunker genom att ha det för lätt - åtminstone i mina ögon.

Inaktiv
Skrivet av liath:
Skrivet av magben:

Nu kommer alla wow-kids köra AoC istället. Vore skönt att slippa dem

Japp det största misstaget som Blizzard gjort är att göra sitt spel alldeles för enkelt. Detta leder till att småttingarna börjar lira. Förhoppningsvis finns det något företag som riktar sig lite mer åt den mognare marknaden.
Givetvis tjänar man mest pengar på detta, men spelupplevelsen sjunker genom att ha det för lätt - åtminstone i mina ögon.

Det som är bra med wow är att det är så pass svårt som man vill ha det. Man kan ha kul med wow oavsett om man är casual-spelare eller en som raidar 3ggr veckan. Och det är verkligen inte lätt att hålla koll på 25man i raids

Medlem

låter vettigt faktiskt, hellre ett bra spel vid release än ett halvtaskigt som måste patchas


signatur

P.L.U.R

Medlem

Lika bra det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av liath:
Skrivet av magben:

Nu kommer alla wow-kids köra AoC istället. Vore skönt att slippa dem

Japp det största misstaget som Blizzard gjort är att göra sitt spel alldeles för enkelt. Detta leder till att småttingarna börjar lira. Förhoppningsvis finns det något företag som riktar sig lite mer åt den mognare marknaden.
Givetvis tjänar man mest pengar på detta, men spelupplevelsen sjunker genom att ha det för lätt - åtminstone i mina ögon.

Ehm WOW e ju för 12 o uppåt....:|:\

1
Skriv svar