Blizzard söker folk till nytt MMO-projekt

Medlem
Skrivet av nkembo:

... tvivlar väldigt starkt på något som berör diablo då den skaran redan tillfredställs/tillfredställts genom wow...

Menar du allvar? WoW suger(enligt mig) och Diablo 2 va kung. Jag känner mig inte särskillt tillfredsställd och jag vet att det finns många som känner som jag.

Medlem

kan man inte uppdatera grafiken eller något?för grafiken e inte särskilt bra men jag tycker att man borde kunna lösa det på något sätt!8)

Medlem
Skrivet av sLeM:

Jag har en teori. Jag tror att det är World of Warcraft II och anledningen till det är så simpel som att om de skulle göra ett MMOG i någon annan av deras världar så skulle de sno kunder från World of Warcraft. Det är dumt att konkurrera med sig själv och just därför tror att jag det är allra minst chans att det blir ett Starcraft MMOG, för då kommer de att konkurrera med både WoW och SC II.
Jag tror inte heller att det är ett Diablo MMOG för att om jag var spelutvecklare så skulle jag försöka täcka så många genrer som möjligt.
Ett stärkande argument för att det är World of Warcraft II är att eftersom de utvecklar SC II just nu så är det dumt att börja utveckla ett WC IV.

World of Warcraft II passar bäst helt enkelt ur ren kommersiell synpunkt.

dofilusåkaffe: Jag håller verkligen med dig. Enda problemet är att såpass många unga spelar WoW så de hade förlorat enorma pengar på att göra ett spel med mature rating och det tror jag inte att de kommer offra.

Jag gillar den tanken, den känns trodlig, det skulle även vara trodligt att dom vill ta WoW in i next-gen, och göra det som en... ny expansion, samma spel, i ny förpackning.

123
Skriv svar