Film: Kim Jong Il recenserar Call of Duty 4

Medlem

Säger bara:

http://www.youtube.com/watch?v=7W2Lkvmnx58

Den låten hör jag när jag tänker på Kim jong. Videon har inget med åten att göra btw
Sångare: Trey Parker


signatur

Det här är en signatur

Medlem

haha den har var roligare


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Jag tycker dom här filmerna är jävligt löjliga. Kim Jong Il är ett vidrigt svin. Han kan få tåla det här, men Putin? I min åsikt är Bush flera gånger värre än Putin. Det som Putin får stå till svars för är ju mest att han är Rysslands president. Han är ju inte god på något sätt (journalistmord, förtryck), men om mördaren George W Bush ska få slippa en sån här film är det ju ett jävla bevis för folks världsbild idag.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Jag tycker dom här filmerna är jävligt löjliga. Kim Jong Il är ett vidrigt svin. Han kan få tåla det här, men Putin? I min åsikt är Bush flera gånger värre än Putin. Det som Putin får stå till svars för är ju mest att han är Rysslands president. Han är ju inte god på något sätt (journalistmord, förtryck), men om mördaren George W Bush ska få slippa en sån här film är det ju ett jävla bevis för folks världsbild idag.

Generellt sett kan man väl säga att de högsta hönsen i länder med stark militär är vidriga svin... i alla fall i min mening.

Jag gillar varken Bush, Putin eller Kim Jong Il.

Skrivet av Bobbey:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Var väl kul med Putin, men att sedaan göra det med Kim Jong II också gör mig lite irriterad. Det blir ju som att man sätter de båda i samma fack. Putin är en mycket bättre människa än Kim och förtjänar inte att smutsas ner tillsammans med honom.:down:

På vilket sätt är Putin bättre?

Han använder oljan för att pressa väst
att inte säga ngt illa om ryssland.

Nej fan han är bara marginellt bättre än
sovjetstyret imo, skilnaden mellan han och Kim är
att Putin eller regeringen i ryssland tar högsta
ansvaret för det våld som drabbar regimkritiker
i landet. Det är som i Tyskland strax före andra
världskriget (kristallnatten osv)

Putin är en bra ledare. Jag kritiserar iallafall inte honom för det han gjort som ledare är han en av dagens bättre. Ibland måste man smutsa ner sig helt enkelt. Och att jämföra med Tyskland och kristallnatten? hahaha jösses vad har den händelsen med Putin att göra. Förresten var det ju bara judarna som drabbades då! Inte tyska befolkningen.


signatur
Skrivet av HinduTimes:

Jag tycker dom här filmerna är jävligt löjliga. Kim Jong Il är ett vidrigt svin. Han kan få tåla det här, men Putin? I min åsikt är Bush flera gånger värre än Putin. Det som Putin får stå till svars för är ju mest att han är Rysslands president. Han är ju inte god på något sätt (journalistmord, förtryck), men om mördaren George W Bush ska få slippa en sån här film är det ju ett jävla bevis för folks världsbild idag.

Bra sagt håller med dig


signatur
Medlem
Skrivet av lordsinner:

ehhm bra jobbat.. typ de kommer förlora miljoner nu på ryssk marknad och nu även koreaner... gg...

eehm, typ inte...

nordkoreas folk är nog inte allt för lycklig över sin "herre".

ryssarna vet jag inte men tror inte de är allt för förtjusta i kamrat putin heller.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Nordkoreanerna är nog så pass hjärntvättade att dom inte vet bättre och putin är knappast en ängel han heller, styr sitt land med järnhandskar och enligt kgb principer...
censurer och shit utnyttjar han, knappast världens mest fria land..
men jag kan hålla med om att usa inte är mycket bättre, med deras nya terroristlagar så försvinner amerikanernas friheter ner i avloppet dom också..

Inaktiv

"Förresten var det ju bara judarna som drabbades då! Inte tyska befolkningen."

Jag förstår vad du menar, men du säger att Judarna som angreps under kristallnatten inte tillhörde den Tyska befolkningen.
< /grammarnazi >

ShootinPutin187 var bäst.

12
Skriv svar