Need for Speed-demo på fredag
lär vara nån kass konsolsmittad version indeed.
Bilspel är ju bäst på konsoll tycker jag, helt klart !
Men jag är ju lite av en konsoll fanboy också hehe...tycker ju FPS är bäst på konsoll också så... ;P.
Är lite nyfiken på fysiken och realismen, ska ju vara en hel del fler fysikvariabler denna gången, normal grip-racing kommer nog också sitta fint i kontrast till alla attityd-spellägen de pumpat ut de senaste åren, men även om denna förstås också lider utav attityd problem så så länge själva racingen inte lider utav det är jag all go.
All in all, jag är försiktigt optimistisk.
Urgh, kommer säkert att vara samma forced 640x480-skit som vi fick på 360n
kunde knappast vara så på 360n :/ jag tyckte det såg sjukt snyggt ut
jag gissar att körkänsla och annat som gör så att det känns som att man hanterar en bil slopats, precis som vanligt i de nyare nfs spelen?
Läs texten som står i din avatar, förstår du inte kan jag förklara med att nfs inte är simulatorer, de är skapade till "den stora massan". De måste alltså göra det lätt att spela för alla, vilket de oftast lyckas rätt bra med.
Demon avgör nog om man köper spelet för mig................
Jag minns, med ett gyllene skimmer, demot av den första delen i den här spelserien "The need for speed". Oj oj oj vad jag tyckte det var bra. Att göra "doughnuts" med en Dodge Viper hemma vid datorn hade aldrig varit så tilltalande. Tyvärr utvecklades inte spelserien i den rikting jag önskat, och de senare spelen har varit betydligt mer yta än innehåll enligt min mening.
Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!
Kommer nog suga.
Ytterligare ett bil-spel liksom...