Naruto: Rise of a Ninja-trailer

Robot
Inaktiv
Naruto: Rise of a Ninja-trailer

Att det är Bbox exklusivt är ungefär lika frustrerande som fillers i animen (menar avsnitt där dem drar ut 15 minuters händelse över 10 avsnitt inte avsnitt utan Sasuke.) och ganska passande då Bill Goats Winblows är lika irriterande!.

Inaktiv
Skrivet av Orbek:

Att det är Bbox exklusivt är ungefär lika frustrerande som fillers i animen (menar avsnitt där dem drar ut 15 minuters händelse över 10 avsnitt inte avsnitt utan Sasuke.) och ganska passande då Bill Goats Winblows är lika irriterande!.

Hehe! Du menar som windows vista drar ut en enkel filkopiering på 5 sekunder till 5 minuter.

Medlem

FAN att det är Xbox exklusivt! vill ha till PS3

Medlem

Mumma!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ser riktigt bra ut. Men jag väntar nog med att skaffa det, har nästan för många spel att spela redan!

Medlem

aaah gåshud!

Medlem

Fan vad sugen man blir.

Synd att det inte släpps till PS3 :/
Eller det kanske kommer med tiden?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

^- Tveksamt, dock är det ett ps3 exklusivt naruto spel under utveckling. Fast jag antar att det ska mer tilltala japansk publik så det kommer väl bli precis likadant som spelen till ps2an.

Ser ju grymt ut.. bara göra ett PS3 exclusivt Bleach spel och sen kan vi byta...


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Orbek:

Att det är Bbox exklusivt är ungefär lika frustrerande som fillers i animen (menar avsnitt där dem drar ut 15 minuters händelse över 10 avsnitt inte avsnitt utan Sasuke.) och ganska passande då Bill Goats Winblows är lika irriterande!.

Lika irriterande som att läsa inlägg från konspirations teoretiker som tror MS är "source of all evil"? Lägg ner, utan MS så skulle vi fortfarande sitta med Linux och spela PONG.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jadu, jag vart mäktigt besviken på det här liret. en utav de anledningar jag köpte mitt 360.. Dom LOVADE att man skulle kunna välja Japanskt tal i spelet, men det är engelska endast! riktigt dåligt av Ubisoft. det ryktas om att en DLC kommer komma snart med japanska röster MEN med bara med 6 karaktärer, hur blir det då igentligen, ska hälften snacka japanska och resten engelska? Spelet är riktigt bra annars.. men jag står bara inte ut med det engelska talet alltså, naruto låter som en flicka på 3år. riktigt trist!

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:

Jadu, jag vart mäktigt besviken på det här liret. en utav de anledningar jag köpte mitt 360.. Dom LOVADE att man skulle kunna välja Japanskt tal i spelet, men det är engelska endast! riktigt dåligt av Ubisoft. det ryktas om att en DLC kommer komma snart med japanska röster MEN med bara med 6 karaktärer, hur blir det då igentligen, ska hälften snacka japanska och resten engelska? Spelet är riktigt bra annars.. men jag står bara inte ut med det engelska talet alltså, naruto låter som en flicka på 3år. riktigt trist!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ fi fan så värdelöst! Jag blir skogstokig om det är så!!!

Medlem

^- det är sant, plus att rösterna som kommer komma som DLC enbart är för versus play.

Medlem

Men hur kan det ens vara möjligt att släppa spelet med dubbade röstet? Varför går inte japanerna ut och demonstrerar? Låter väldigt konstigt i mina öron. Skulle ju vara så otroligt korkat att släppa spelet med engelska röster då alla i som ser Naruto ser det med japanska röster och engelsk text?

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:

Jadu, jag vart mäktigt besviken på det här liret. en utav de anledningar jag köpte mitt 360.. Dom LOVADE att man skulle kunna välja Japanskt tal i spelet, men det är engelska endast! riktigt dåligt av Ubisoft. det ryktas om att en DLC kommer komma snart med japanska röster MEN med bara med 6 karaktärer, hur blir det då igentligen, ska hälften snacka japanska och resten engelska? Spelet är riktigt bra annars.. men jag står bara inte ut med det engelska talet alltså, naruto låter som en flicka på 3år. riktigt trist!

Du har ju antagligen tankat ner spelet gratis då den inte släppts här än. Så sluta gnäll, gå köp spelet så kan du gnälla!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Men hur kan det ens vara möjligt att släppa spelet med dubbade röstet? Varför går inte japanerna ut och demonstrerar? Låter väldigt konstigt i mina öron. Skulle ju vara så otroligt korkat att släppa spelet med engelska röster då alla i som ser Naruto ser det med japanska röster och engelsk text?

Detta spel är en 360 exklusiv titel, hur många japaner tror du ens bryr sig om detta spel? Det har varit sagt från första början att detta var ett naruto spel för den västländska marknaden, och det var vad vi fick.

Har för mig att det finns spansk, fransk och tysk dubb med på spelet? så som sagt, det har gjort det så att det passar västländska marknaden och skippade japanska, eftersom amerikanare avskyr att läsa subtitles, fransmännen och tyskarna älskar sitt eget språk och spanjorerna har inte råd med att undervisa att läsa(skämt, hittade ingen bra anledning).

så där sitter resten, vi som vill ha japansk tal i skiten, tyvärr.

Medlem

Ja komiskt att dom inte lagt med japanska röster, "vi hann inte". Borde väl vara det första dom fixade? Vem fan ser serien på engelska, förutom 12åriga kids i usa. Knappt det.
Så går det när idioter ska göra spel för kanadagäss och dumma jänkare.

Medlem

Tja asså det var inte den bästa trailern jag sett men det är endå ett lockande spel =D Synd att jag inte har Xbox, om Microsoft gör detta spel "You must buy Vista to play this game because Vista sucks and its the only way we can earn money on it" blir jag mycket besviken =(

ed: Vah! Är det engelska röster?! -.-'

Inaktiv

Fan vad det börjar bli tröttsamt med alla dessa exclusives. Konkurrens i all ära, men det här är ju löjligt. Vore intressant att se hur summorna ser ut för att få¨en exclusive på ett spel...

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av X-TroNiC:

Jadu, jag vart mäktigt besviken på det här liret. en utav de anledningar jag köpte mitt 360.. Dom LOVADE att man skulle kunna välja Japanskt tal i spelet, men det är engelska endast! riktigt dåligt av Ubisoft. det ryktas om att en DLC kommer komma snart med japanska röster MEN med bara med 6 karaktärer, hur blir det då igentligen, ska hälften snacka japanska och resten engelska? Spelet är riktigt bra annars.. men jag står bara inte ut med det engelska talet alltså, naruto låter som en flicka på 3år. riktigt trist!

Du har ju antagligen tankat ner spelet gratis då den inte släppts här än. Så sluta gnäll, gå köp spelet så kan du gnälla!

Du jag har det! fick det igår. förbokade på webhallen!:P

1
Skriv svar