Crysis färdigt

Medlem
Skrivet av SidPao:

Richiraptor: Håller helt med dig, och du får igenom ditt budskap trots din malande skrivsätt.

Detta är ju å andra sidan inte nån officiell rapport där man måste använda sig av rätt gramatik eller meningsbyggnad för att förmedla ett budskap, och om någon anser att du borde förbättra ditt skrivsätt har dom antagligen inget genomtänkt svar att ge till dina åsikter.

För ens egen del är det dock en fördel att skriva "rätt" så att man gör det av ren reflex, så slipper man åtminstonde "lär dig skriva" svar.

Ja eller kan det ju vara så att bara du orkar läsa det!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Tänk att du har fan alltid något negativt att komma med när du postar här på fz. Kan du inte ens säga något om crysis, vad tråden handlar om? Bara här för att klaga och skapa irritation antar jag...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

jag tycker det myckt snyggt spel .

amd 4000+64,vista 64, 4gig ram, dubbla 8800 gts 640 mm
flyter huffsat


signatur

min burk
amd 6400 ,vista 64, ram 8,1 gig, 2st 8800 640mb ,mm

Medlem
Skrivet av Laxen:

Tänk att du har fan alltid något negativt att komma med när du postar här på fz. Kan du inte ens säga något om crysis, vad tråden handlar om? Bara här för att klaga och skapa irritation antar jag...

Vem tilltalar du? Har du märkt att det finns en citatfunktion?

bäst man skriver nått om crysis med så inte laxen blir arg. kan länka till mina andra crysis inlägg åxå som du uppenbarligen tycks ha missat om du vill.

I övrigt är crysis ett rätt trevligt spel som kräver en del hårdvara. men tillför väl inte så mycket nytt förutom överglänsande grafik!

EDIT: I övrigt tycker jag fortfarande att text utan avbrott är jobbig att läsa. däremot om det är rätt stavat till 100% är ju mindre viktigt.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Är det någon av er som har provat SANDBOXEN?

Fan vilka coola vapen där finns, min favorit är Taclauncher

Taktisk kärnladdningskastare!, fan vilka xplosioner *asg*

Snipern, Lawn var inte fel heller, eller Helin och Hovercraft, M1Abraams med Gaussgun, hehe mm

Kan rekkas varmt att leka lite, så får ni en inblick vad som komma skall!

Kör förövrigt allt på High i XP, med Dubbla GTXer och Core duo extreme i 4,5 ghz (Prometia)

/S 8)


signatur

Denon / Pioneer

_78
Medlem

försöker installera sandboxen men får ett felmedelande gällande otillräcklig behörighet!
har ngn varit med om liknande och hittat en lösning vore lite hjälp uppskattat..
kör vista64 vilket säkerligen är boven i dramat. hur som helst så tycks det inte gå att starta exe.filen för sandbox som administratör.


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem
Skrivet av Tomzi:

Har itne spelar Farcry kan någons nabbt förklara för mig vad den handlade om ?

Inte för att farcry har något med crysis att göra storymässigt men du kan läsa en sammanfattning på wikipedia

http://en.wikipedia.org/wiki/Far_Cry

Annars kan du få en extremt förenklad sammanfattning.

Du och en tjej åker i en båt som sprängs och ni hamnar på en ö. På ön visar det sig att man exprimenterat med mutanter, som flyr och lever rövare på ön. Du skall givetvis fixa allt men blir infekterad av mutantviruset innan du lyckas fly från ön under ett vulkanutbrott. Och just denna mutation bygger dom på i konsolspelen i farcry serien

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Laxen:

Tänk att du har fan alltid något negativt att komma med när du postar här på fz. Kan du inte ens säga något om crysis, vad tråden handlar om? Bara här för att klaga och skapa irritation antar jag...

Vem tilltalar du? Har du märkt att det finns en citatfunktion?

bäst man skriver nått om crysis med så inte laxen blir arg. kan länka till mina andra crysis inlägg åxå som du uppenbarligen tycks ha missat om du vill.

I övrigt är crysis ett rätt trevligt spel som kräver en del hårdvara. men tillför väl inte så mycket nytt förutom överglänsande grafik!

EDIT: I övrigt tycker jag fortfarande att text utan avbrott är jobbig att läsa. däremot om det är rätt stavat till 100% är ju mindre viktigt.

Jag tilltalar dig fattar du väl? vem annars beter sig otrevligt om inte du?, Så sluta med det... jag blir inte arg över att du inte håller dig till ämnet, jag blir irriterad på folk som hackar på andras stavning för det är jävligt dumt och otrevligt.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

appro på far cry, kolla in dom här filmerna från far cyr 2. äntligen lite skönt röj utan monster i far cry anda..

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/118821.html

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/118856.html

Skriv svar