The Orange Box 360-patchat

Robot
Medlem
The Orange Box 360-patchat

hmm, tycker att sådana grejor kunde de gott fixat innan.. hur svårt kan det vara? ;-p

Medlem

Tror nog att de har brytt sig mest om pc-versionen, och det märks!

Inaktiv

Antar att det kan bero på att fler köper det till PC.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Det är väl bra att det patchas, men man blir ju allt mer orolig att utvecklarna kommer bli bekväma med det och istället för att släppa färdiga produkter ser det möjligheter att fixa till allt i efterhand likt många pc-spel.

Medlem

Kovski: Mjo, det e ju det som är saken.
Både för och nackdelar med internetuppkoppling samt hårddisk på konsoler.

Men som Urkalak säger, dom lär ju prioritera PC-versionen för att den e så mycket större o seriösare. Man kan ju inte lira seriöst med en handkontroll, och dra nu inte igång en diskussion att man faktiskt kan spela Halo sketa bra med handkontroll.

Medlem

Är det någon som har Xbox360 versionen av the orange box?
Skulle vilja veta hur bra TF2 är till xboxen då jag har lagt ner PC-spelandet.

Medlem
Skrivet av Kovski:

Det är väl bra att det patchas, men man blir ju allt mer orolig att utvecklarna kommer bli bekväma med det och istället för att släppa färdiga produkter ser det möjligheter att fixa till allt i efterhand likt många pc-spel.

Det slaget är redan förlorat. Redan på Xbox 1 började dom med spel som i princip var ospelbara, iaf online, utan en patch.

Enda vi kan göra är att klaga som tusan när ett spel inte fungerar direkt och hoppas på att recensenter håller sig till att skriva recensioner baserade på den version som finns på skivan.

KoP
Medlem
Skrivet av asdf2:

Är det någon som har Xbox360 versionen av the orange box?
Skulle vilja veta hur bra TF2 är till xboxen då jag har lagt ner PC-spelandet.

Det är suveränt.

Medlem
Skrivet av Urkalak:

Antar att det kan bero på att fler köper det till PC.

Precis. Vem bryr sig om konsol-ägarna? Det enda ni har åstadkommit är att göra PC-spelen sämre än dom potentiellt kunnat bli om dom inte i första hand var utvecklade till konsoler.

Medlem

jag är både pc och konsolägare.
och säger att rata den ena plattformen till fördel för den andra är rena dumheter.

jag håller dock med om att PC-spelen blivigt betyligt sämre sen konsolerna slog igenom.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

I och med att spelet är till för att spela online så är det knappast som så att någon stackare sitter där med opatchad, och dålig, version. Därför är jag inte så oroad över att de stress-släpper spel och patchar sedan - i varje fall inte med onlinespel.

Med singleplayer är det värre eftersom inte alla kan antas ha uppkoppling till sin konsol.

1
Skriv svar