Assassin's Creed är färdigt

Medlem
Assassin's Creed är färdigt

GE MIG !(/&¤#=%/&¤# NOW!

Medlem

\o/


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

shit vilken månad !

super mario galaxy
mass effect
assassin creed
call of duty 4


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Medlem

Fett najs Så dom löste 360 problemet som rapporterades för ett tag sedan? Dom sa ju att en dvd kanske inte skulle räcka till, men det gjorde det ändå lr :p?
Givet köp iaf!

Inaktiv

då är man i thailand

Medlem

Skulle gärna vilja veta hur dom löste lagringproblemet. I vilket fall som helst så längtar jag som en tok till den 16:e, och november överhuvudtaget, så många bra spel som kommer då

Medlem

Ge mig det till PC, satans Ubisoft


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

GE MIG FÖRST !! !/(&!##(!)/&#(/&!#&#!)&(#)(!/


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

emp
Medlem
Medlem

huzzah, yatta och allt sånt


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Shit alltså, måste jag verkligen köpa det till Xbox360 innan till datorn. FAN...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

För att citera en mycket känd man: "ÄNTLIGEN!"

Medlem

Grymt nice Detta har man väntat på ett tag nu
Och vad det gäller lagringsproblemet var det väl bara rykten som hade startas.. Tror det ska finnas en tråd om detta någonstans.

Edit: Aja, hitta inget just nu. Men jag är rätt säker på att det bara var ett internetrykte som startades. Om det inte var det så har dom antingen fixat det

Medlem

Aaaah FFS!!! efter alla jävla räknigar har man knappt pengar till mat....hmmm visst kan man överleva på bara vatten en månad?

Hatar studentlivet

men som sagt, kul att spelet äntligen är på väg af

Medlem

Nice nice, var framme på stan idag och pre-ordrade det, fick nån schyst plåtlåda med en PC DVD samt en liten comic innuti, blir nice att ha i hyllan sen.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Jipsi:

Fett najs Så dom löste 360 problemet som rapporterades för ett tag sedan? Dom sa ju att en dvd kanske inte skulle räcka till, men det gjorde det ändå lr :p?
Givet köp iaf!

Även om FZ aldrig rapporterade det, så var det bara ett överdrivet uttalande från en anställd. Det hade funnits problem och när det väl kom läcke ut, så var de redan påväg att hitta lösning och det var aldrig menat att de skulle göra något uttalande "att dvd:n inte räcker till"

Inaktiv

Har sagt det förut och säger det igen.. jävla sociala liv HAr itne råd att köpa alla goddisbitarna som komemr nu i November

AC
Mass effect
COD 4
Sof3

</3

Medlem

Sweet! Jag ser fram emot det, även fast jag har grymt mycket att spela redan.

Inaktiv

ahmagad!! give me it!!!

Medlem
Skrivet av Kovski:
Skrivet av Jipsi:

Fett najs Så dom löste 360 problemet som rapporterades för ett tag sedan? Dom sa ju att en dvd kanske inte skulle räcka till, men det gjorde det ändå lr :p?
Givet köp iaf!

Även om FZ aldrig rapporterade det, så var det bara ett överdrivet uttalande från en anställd. Det hade funnits problem och när det väl kom läcke ut, så var de redan påväg att hitta lösning och det var aldrig menat att de skulle göra något uttalande "att dvd:n inte räcker till"

Ok tur det då.
Ska köpa spelet till 360 så hoppades på att spelet inte skulle bli nerbandat på något vis.
Däremot kan man ju undra varför en anställd kommer med ett sånt utalande, då just 360 verisionen inte kan få mer än dålig kritik imo.

Inaktiv

Så nice! Tiden har verkligen gått fort


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

skulle det inte komma den 15:e? Hoppas tyskarna lagar min box tills dess rrod!

Medlem

Kan knapp bärga mig till skiten hits the stores
Jag tycker det ser bara mer och mer vackert ut varje gång jag ser nya screenshots eller filmer från spelet
(Jag hoppas det blir en kassasucce, så att företaget inte förlorar pengar på att ha utvecklat spelet i fyra år bara)

Medlem

Weehoo, november kommer bli en äckligt nice månad


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

med risk för att citera de flesta inom porrbranschen : "Fuck yeah!"

Medlem

Blir väl att skaffa det till ps3an då...

Inaktiv

smilebanden möts i nacken


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Gött.
Nu är frågan, vilken maskin man ska köpa det till.

123
Skriv svar