Nyförälskad

Medlem
Nyförälskad

För ungefär två månader sedan började min Xbox 360 att krångla. Det var någonting fel med videosignalen från boxen. Reparationen skulle kosta ca. 1500 kr om inte mer. Så vi bestämde oss för att köpa en ny Xbox 360 Premium med större HDD och HDMI-kontakt istället.

Idag fick jag äntligen hem boxen. Ska börja överföra mina filer till min nya HDD strax. Sen ska det liras Rock Band som man har längtat efter.

Jag är nyförälskad. Igen.

/Walt

#blogg


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Nyförälskad

Xbox 360 är en förbannat skön konsoll. Finns fan otroligt många roliga spel till den också ^^

Medlem

Så sant, så sant.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag älskar min xbox oxå. Tyvärr finns det för lite tid, så jag hinner inte spela allt jag vill

Medlem

Hur ska du överföra dina filer? Om du nyss fått boxen kan du väl omöjligen fått ett transfer kit? Är i en liknande situation och jag kunde inte beställa transfer kittet i förväg, då man behöver serienummerna på båda konsolerna.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av noaxark:

Hur ska du överföra dina filer? Om du nyss fått boxen kan du väl omöjligen fått ett transfer kit? Är i en liknande situation och jag kunde inte beställa transfer kittet i förväg, då man behöver serienummerna på båda konsolerna.

Jag beställde min i förväg. Jag behövde bara skriva in serienumret från min gamla X360.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av noaxark:

Hur ska du överföra dina filer? Om du nyss fått boxen kan du väl omöjligen fått ett transfer kit? Är i en liknande situation och jag kunde inte beställa transfer kittet i förväg, då man behöver serienummerna på båda konsolerna.

Jag beställde min i förväg. Jag behövde bara skriva in serienumret från min gamla X360.

Weird. Som minst har jag hört att det är Pro-numret man behöver. Aja, mitt är inskickat och på väg iaf.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av noaxark:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av noaxark:

Hur ska du överföra dina filer? Om du nyss fått boxen kan du väl omöjligen fått ett transfer kit? Är i en liknande situation och jag kunde inte beställa transfer kittet i förväg, då man behöver serienummerna på båda konsolerna.

Jag beställde min i förväg. Jag behövde bara skriva in serienumret från min gamla X360.

Weird. Som minst har jag hört att det är Pro-numret man behöver. Aja, mitt är inskickat och på väg iaf.

Skönt. Det tog cirka en vecka ungefär.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar