Retro & Reparation

Medlem
Retro & Reparation

Först häftiga grejern sen bryr vi oss.

[ia=13383 Det här fungerar.]

Läste på ett forum efter att min Xbox's grafikkort bråkade jävel med mig att man kunde göra vad som illustreras på bilden ovan. Eftersom reparationen skulle ha kostat 87 eurosar så hade jag i mina ögon inget att förlora. Hade den rödringat så hade jag fått reparationen gratis. Och funkade det så behövde jag ju inte skicka iväg den alls.

Det fungerade. Jag vet inte hur länge det kommer att hålla, men det fungerar nu och då är problemet skjutet på framtiden vilket alltid är något.

Sen hittade jag föregående helg ett spel som hos mig väckte den retroflamma vilken brinner i alla som pratar om Goldeneye eller Mario 64. Nämligen Speed Freaks! En Playstation-klassiker som förtjänar en uppföljare. Jag kan ju säga att Funcom borde ge upp #Conan och istället ge Playstation 3 det första riktiga kart-rallyt i den här generationen. Tror inte ens det finns på Playstation Store vilket är en skam i sig. Jag har grymma (bra) minnen till det här spelet.

[ia=13382 Aaaahhhhhh!]

#blogg


signatur

- Ät mig levande.

Inaktiv
Retro & Reparation

Kommer ihåg att jag såg Speed Freaks på omslaget till en speltidning när jag konfirmerades, men tyvärr lyckades jag aldrig hitta spelet.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Bara komma hit. Har inte vågat starta det utan rätt sällskap än.


signatur

- Ät mig levande.

1
Skriv svar