Hämta och dela Portal-banor

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av Hipshot:

Seriöst, sicken skitsida...

Alla kanske inte är så bra på att göra hemsidor?

Kan du göra hemsidor? Om inte, tyst.
Om du kan, bra för dig, gör en egen då.

Man kanske kunde vänta några veckor för att se om sidan ens finns kvar då?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Är det någon som vet om banorna på första sidan är bra? Hittills har jag bara sett en enda kommentar som inte enbart tar upp hur ful den är.

Jag ger iallafall sidan poäng för ambitionen.

Medlem

http://www.portal-mods.com/forum/viewtopic.php?t=60
^^

Består av typ 6 rum och har en datorröst som är ganska roligt.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Grejen är att portal är nytt lir , dom flesta tycker det är hur bra o härligt som helst samt att det tar snabbt slut.

och då är ju denna nyhet/tips en bra sak gillar man inte sidan så är det fritt fram och leta reda på någon annan sida.

Signed for truth


signatur

Nämen!

Medlem

Dom har en bättre design på gång.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Seriöst, sicken skitsida...

fattar inte varför man gnäller över sidans utseende. huvudsaken är att den funkar till det den ska. Har du en hemsida? Peronligen gillar jag så stilrena sidor som möjligt. Hälst statiska html sidor skrivna i notepad. Flash sidor, eller andra sidor som skall se så coola ut som det bara går för att personen som gjort sidan just gått en grundkurs i dreamweaver eller flash undanbedes. för mycket trams helt enkelt!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Riktigt coolt om det tar fart, att folk börjar göra banor. Vi kanske kan få lite utmaningar då. Är dock inte säker på att det går att få det utmanande om de inte få fler features att jobba med.

Medlem

http://www.thinkingwithportals.com/ har en del i sitt filarkiv för banor också. dock så finns det inte alltför många vettiga banor ute då portal SDK inte är släppt än. när den kommer och folk kan sätta igång på riktigt lär det spruta ut nya banor

Inaktiv

Fan vilka skitmaps det var på den här skitsidan! Skit! Dåligt osv.

Medlem
Skrivet av Aloxy:

FZ borde överväga att moderera bort idiotiska kommentarer som inte tillför något. Helt enkelt lite hårdare moderering för att höja kvaliteten på diskussionerna, nu blir det ju flamewar mellan kids i varannan nyhet.

Ja, eller sätta ett filter, "Har besökaren på fz.se tidigare varit på fragbite.se så hänvisas denna till en sida om hur man uppför sig".

Kan toktipsa om den stora sandbox-banan.
Sjukt bra för att träna longjumps

Inaktiv
Skrivet av Kovski:
Skrivet av danne_93_:
Skrivet av Kovski:
Skrivet av danne_93_:
Skrivet av Wiman:
Skrivet av danne_93_:

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Och du skickade inte in ett nyhetstips? Elakt.

Ehm trodde inte det var så viktigt då det finns hundra sånna här sidor till andra spel... men men...

Vad har det med att det finns till andra spel? Tycker det är bra att man upplyser om att det finns sidor där man nu kan fixa hem sig lite extra maps då Portal är utformat och kort som det är. Varför hålla inne på informationen?

men jag måste säga att sidan inte verkade som något att ha, hoppas det kommer upp fler maps och lite bättre utformnad sida hade inte varit helt fel

Ska jag tipsa alla sidor jag ser nu då ?

äsch nu slutar vi bråka

Tycker jag du kan göra, framförallt sidor som denna, en community som hjälper att förlänga livslängden på ett spel.

Ok

Jag hoppas också att ni alla förstår att jag menar inget illa mot spelet! Det är det roligaste spelet jag nånsin spelat och tycker att det är bra att de förlänger det med mods och grejer. :heart:

Medlem

Vänligen släng in fler portal-maps-sidor i denna tråden och
sluta skriva saker som "dålig sida" och annat skräp som ingen
bryr sig om, vi är här för mappsen

--- Printz ---
printz.good.se
frostbiten.se

12
Skriv svar