Guilty Gear XX Accent Core plåtat

Robot
Medlem
Guilty Gear XX Accent Core plåtat

Woh, Dizzy!
Var osäker på om hon skulle vara med, helt bra iaf.

Har iof ingen Wii, men Guilty Gear kan juh inte vara utan den ballaste karaktären juh

Medlem

Guilty Gear!!! Aldrig haft så kul i ett fightingspel förut, kunde inte kontrollera ett skit, karaktärerna är totalt bizarra, addera lite öl och en bra polare = underbar kväll.

Detta är ett givet köp!


signatur

Bara gör det.

Medlem

guilty gear är fan jävligt kul, sitter fast i minnet även fast jag kanske bara spelat en 20 matcher single med tangentbordet liksom, vill testa på en konsol. Om jag hade en skulle jag nog köpt det här liret!

Medlem

Hmm... Wii. Det är inte så att dem tror man skall kunna kontrollera detta spel med Wii-rörelser va?
Hoppas verkligen inte det iaf, det skall vara oldstyle button mashing till sådana här spel.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Hmm... Wii. Det är inte så att dem tror man skall kunna kontrollera detta spel med Wii-rörelser va?

Jo faktiskt. Och enligt källor är det helt sämst. Inte för att jag bryr mej. Har haft det till ps2 sen det släpptes i japan för ett halvår sen

Medlem

Jag är iof safe jag med. Men det här med Wii kontroll börjar gå till överdrift.
Det är inte alla spel som passar med vevande och ologiska rörelser med 2 plastbitar.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

1
Skriv svar