Lost Planet till PS3
Jag köpte Lost planet till 360 enbart för att jag gillade utsendet på miljöerna i spelet o ville se allt det hade att erbjuda. Jag blev dock väldigt positivt överaskad av spelet då det hade en väldigt solid SP-kampanj som var grymt kul där varje bana slutade i väldigt väldesignade och roliga bossfighter.
Det är snyggt, arkadigt och intressant. Sen är voiceactingen inte top klass men klart värt ett köp från de PS3ägare som inte spelat det:)
tycker att lost planet tillsammans med Gear of War är bland de bästa spelen till 360.
om du vill ha en riktig utmaning ska du testa på högsta svårhetsgraden, klarade inte ens första banan då
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall
Tycker att det var ett riktigt underhållande spel.
Dock så kändes det verkligen att banorna var en tvärhand bred och de var för korta. Hela spelet var alldeles för kort och Wayne Holden.. kom igen, den karaktären behöver skrotas helt. Ändå var den massiva snöstormen som kom med DX10 ganska häftig (de som spelade på 360 kanske skulle prova PC versionen,) men det är inget spel som jag köper för mer än 2 hundralappar.
payin' the bills with my mad programming skills