Super Mario Galaxy filmat

Robot
Inaktiv
Super Mario Galaxy filmat

Fantastiskt

Inaktiv

Underbart

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Det är nog värt att vänta på

Medlem

Är det bara jag som tycker Mario + Rymden kombinationen inte riktigt passar ihopa? 0_o Kan dom inte göra en nyare och uppdaterad version av Mario 64 istället? Typ istället för tavlor så hoppar du in i gröna rör... eller något.

Inaktiv
Skrivet av Philip:

Är det bara jag som tycker Mario + Rymden kombinationen inte riktigt passar ihopa? 0_o Kan dom inte göra en nyare och uppdaterad version av Mario 64 istället? Typ istället för tavlor så hoppar du in i gröna rör... eller något.

Nej !

Medlem

I stället för tavlor hoppar du mellan planeter...
Och varför ser inte alla Wii-spel lika bra ut? Lata utvecklare!

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Grafiskt sett så ser det helt otroligt snyggt ut, sen så har jag aldrig tyckt om 3d-mario utan endast 2d, så jag hoppas på att 2d delarna i spelet är långa.

Medlem
Skrivet av Kamikazeb:

Grafiskt sett så ser det helt otroligt snyggt ut, sen så har jag aldrig tyckt om 3d-mario utan endast 2d, så jag hoppas på att 2d delarna i spelet är långa.

precis, mario var bäst på NES och SNES.

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Visste inte att det skulle vara med "2d-delar" i spelet, men det är onekligen välkommet! New Super Mario Bros. till Nintendo DS var ju riktigt bra så förhoppningsvis har Nintendo dragit lärdom av framgångarna med den titeln.

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

1
Skriv svar