Call of Duty 4-demo hos FZ
Woot, go FZ! Hade inte räknat med att den skulle ful-share'as så här snart. Stald i kö och väntar drygt, blir att lira imorrn bitti ändå, om man inte hinner få hem.
'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles
TY TY TY FZ :heart:
Glöm inte att knäppa av säkringen innan ni försöker avfyra, era jäkla sillmjölkar.
När jag och Chuck Norris fightades mot trehundra skjutgalna uzi-ninjor en gång hade jag ett maskingevär i varje hand. Jag hade ingen hand kvar att osäkra med, så jag tryckte så hårt på avtryckaren att säkringen gick sönder. Chuck vart impad.
Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.
Hur kan ni ha sån hög dl-hastighet? Jag ligger på 366kb! WTF!
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Glöm inte att knäppa av säkringen innan ni försöker avfyra, era jäkla sillmjölkar.
När jag och Chuck Norris fightades mot trehundra skjutgalna uzi-ninjor en gång hade jag ett maskingevär i varje hand. Jag hade ingen hand kvar att osäkra med, så jag tryckte så hårt på avtryckaren att säkringen gick sönder. Chuck vart impad.
Tack det ska jag komma ihåg
Nä nu ska jag sova. prov imorn :evil: men laddar under natten tack änn en gång fz!:up: