Call of Duty 4-demo släppt

Medlem

verkligen ingen som fattar varför dom gör demot yahoo exklusivt? pengar. yahoo måste ha betalat en stor summa pengar för att få förnedra en utgivare på det här sättet.

Medlem

Väntar på att FZ ska lägga upp filen för det går mycket snabbare och så är det som sagt fredag imorgon.


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Inaktiv

Smart drag där


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

trist, provade ladda hem prick klockan 18:00, förgäves, blev droppad hela tiden. Sånt här är bara löjligt. Folk kommer väl inte att gilla Yahoo mer för det här? Hoppas det kommer upp på FZ imorrn då da..

Medlem

den borde komma som fz torrent, det är ju svinbra och gagnar alla

Medlem

testade att ladda ner det typ 3 gånger blev droppad varje gång:( fu***ng yahooo:evil::evil::evil::evil:

Medlem

om inte nån av oss här eller nån annan får ner den hur tror ni FZ ska lyckas ? vi alla har bara en server att gå på och den är tja värdelös så vi får allt vänta till imorgon tror jag på lite andra alternativ.

Medlem

Haha ganska smart drag av yahoo ändå, hade fan glömt bort att dom existerade. Väntar också på att fz ska få hem demot dock... Btw är det någon som vet vad det är för systemkrav?

Medlem
Skrivet av Jipsi:

Haha ganska smart drag av yahoo ändå, hade fan glömt bort att dom existerade. Väntar också på att fz ska få hem demot dock... Btw är det någon som vet vad det är för systemkrav?

Ja


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

fue
Medlem
Skrivet av look43:

Jag fick ner det direct.
Bara reggade mig på yahoo och så startade det nerladdningen direct fast nu till det negativa!
det går i 100kb/s bara 4 timmar kvar

Hm ändrar mig ! det av bröts!
suck! som sagt varför inte använda sig av bittorren
Av belastar servrarna en hel del och det sprids snabbare

HERR P12? haehaehae, roligt där! saaaaaaaaaaaaaaaaaarkasm!

edit:

http://img101.imageshack.us/img101/6151/bewijs2mm0.png

seeya in gäjm!

Medlem
Inaktiv

Klicka länken, loggade in och nu går det i 750kb/s. Sluta gnälla.

Inaktiv

vafan ger dom världesn sämsta sida ensamrätten första dan för.. till och med fileplanet hade klarat det 20 tusen ggr bättre

Själv får jag en 404 när den skall starta : )

Yahoo har fått sitt besök av mig, kan jag snälla få demon nu?

Medlem

Callofduty.se är ju helt seg.

Inaktiv

lyssna inte på mig, jäkla glädjemätare i början. Nere på 70kb/s nu.

Medlem

Ingen av callofduty.se mirrors funkar :F.

Medlem

Vi har ca. 500 användare online på vår sida atm och FTPn som vanligtvis inte har några problem mår inte alltför bra just nu

Försöker få nån som fått hem demot att lägga upp det på speltorrents.se

EDIT: Snackar om COD.se.

Medlem

Ska se om jag kan få ner det. Är verkligen sugen på och spela det nu Och Både CallOfduty.se och Fz Samt speltorrents.se ska ha mycket beröm eftersom ni fortfarande försöker få ner spelet till era ftper och torrents.

keep it up

Skrivet av odd:

lyssna inte på mig, jäkla glädjemätare i början. Nere på 70kb/s nu.

Hehe jag tänkte skriva en dumförklarande kommentar till ditt förra inlägg men nu fick du ett nytt perspektiv på saken.. Jag lider med dig broder! Störande att det måste vara såhär, finns bättre sätt att få hits på sin hemsida. Åja jag tar hem den imorgon itsället, hoppas det löser sig ikväll för er andra!

Medlem

chilla vettja ta ett djupt andetag och dra ner det någon anan dag


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Man har ju TF2 att lira!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Tf2 Är alltid kul men detta blir klart årets bästa spel Hoppas jag (A)

Inaktiv

torrent???


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Ja, COD.se hade löst problemet för oss svenskar om ni bara hade gjort en enkel torrent, synd!

Medlem

1 seeder 193 leechers =P

Inaktiv

5 timmar återstår

Inaktiv
Medlem

Kom igen dela ut lite

Medlem

Varför bara Yahoo för släppa demon.. så giriga alla stora bolag har blivit nu för tiden .. rättigheter för att släppa ett demo.

Herre gud .... /&%#(&))"&)#)BLJG#()#

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1... nu e det bra igen

Skriv svar