Mario Kart Wii försenas men får motorcyklar

Robot
Mario Kart Wii försenas men får motorcyklar
Medlem
Mario Kart Wii försenas men får motorcyklar

Mariobike?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Spelade under förra veckan originalet och måste säga att det fortfarande är helt klart bäst i serien.

Inaktiv

Måste klaga och säga att DS versionen är den bästa.
Den har trots allt alla banor från föregående spel plus lite till.

Antagligen minst 3 månader extra så till sommaren för oss i europa.

Medlem

Alltså va fan håller dom på med egentligen? Förra gången förstörde dom en klassiker genom att dra in en jävla massa lådbilar och nu motorcyklar i ett go-kart spel? Döp om spelet till Mario Racer eller nåt.

Inaktiv
Inaktiv

Fan va kung, har kört alla mariokart hittills och måste faktiskt säga att det på Gamecube faktiskt är bäst hittills, Mario Kart Wii kan inte bli sämre än det, motorcyklar gör det inte värre

Bra att dom tar sin tid och inte släpper nåt halvdant spel som man lirar någon vecka och sen blir less på det. Kan fortfarande stoppa in Mario Kart: Double Dash och tycka att det är skoj som fan.

Inaktiv

tycker samtliga mariocart på alla nintendos konsoller är hur bra som helst.

Medlem
Skrivet av Boomerang Python:

Fan va kung, har kört alla mariokart hittills och måste faktiskt säga att det på Gamecube faktiskt är bäst hittills, Mario Kart Wii kan inte bli sämre än det, motorcyklar gör det inte värre

Nu gör du ett par tankevurpor. För det första är Mario Kart: Double Dash ett bedrövligt spel. De tog ett klockrent spel med djup och känsla som var enkelt att komma in i men svårt att bemästra, vilket är charmen med många av Nintendos titlar, och gjorde det ospelbart.

Double Dash tog bort allt det jag nämnt. Det kändes som att om körde en sopbil, två karaktärer per lådbil kändes bara onödigt och de verkar ha haft lågintelligenta som primära målgrupp. Allt djup är borta och du bemästrar spelets alla moment efter en kvarts speltid. Banorna är mer fokuserade på estetik än layout och spelbarhet.

Din andra tankevurpa var att du, efter att ha påstått att Double Dash är seriens bästa spel, menar att Wii-versionen inte kan bli sämre. Där håller jag visserligen med dig, men jag förstår inte hur du, med din åsikt om Double Dash, kan dra den slutsatsen.

1
Skriv svar