Character of the Vecka (pt 4)

Inaktiv
Character of the Vecka (pt 4)

Så då var det dags att presentera den sista av våra fyra karaktärer. Här är Darwin

-"Darwin är en tanig gammal man, som alltid har med sig sin armborst. Han flydde från sin hemstad Giza när den blev förslavad och korrumperad av människor som gav falska löften om en bättre framtid. Darwin har bott i Era lika länge som Zedwig och han känner alla de karaktärerna lika bra som de andra. Fast han är gammalmodig och inte riktigt passar in i gruppen, så är han ändå en bra vän och mycket duktig med sitt vapen."

#blogg

Medlem
Character of the Vecka (pt 4)

Skön snubbe, det första jag tänkte var "greve med oversized monokel"... Bara jag som gick i dom tankarna?

Inaktiv
Skrivet av Drapan:

Skön snubbe, det första jag tänkte var "greve med oversized monokel"... Bara jag som gick i dom tankarna?

Yes bara du, jag tyckte han såg ut som en rosa elefant första gången jag såg honom *skojar.

Nä håller med dig, fast det är lite meningen att han ska se ut så. Vi ville ha med en lite äldre karaktär i teamet, sen kommer han ifrån en annan del av Nimo (landet där PoH utspelar sig) och den delen är mer tekniskt utvecklat så för att "understryka" detta så gav vi honom en "monokel kikare"

Bara kul med feedback så bara fotsätt Vi är ju under utveckling så kommer ni med bra förslag så är det fullt möjligt att vi ändrar saker

Medlem

Haga, vilket fejs, han ser läskig ut ju!:x


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av Godnoken:

Haga, vilket fejs, han ser läskig ut ju!:x

Vad taskigt, har är ju modellerad efter mitt ansikte

Medlem
Skrivet av Penaltyofheroes:
Skrivet av Godnoken:

Haga, vilket fejs, han ser läskig ut ju!:x

Vad taskigt, har är ju modellerad efter mitt ansikte

Ska du säga!
'' Jag tyckte han såg ut som en rosa elefant första gången jag såg honom '' XD


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av Godnoken:

Ska du säga!
'' Jag tyckte han såg ut som en rosa elefant första gången jag såg honom '' XD

1
Skriv svar