Unreal Tournament III:s systemkrav

Medlem

Tja en quadcore 2.4ghz 2st 8800GTS 4gig minne och 750gb hdd bör väl vara lagom då allså...:D

Medlem

kan man köra max på grafikinställningar med rekommenderat system så äter jag upp min keps.

men seeing is beliveing till dess bs


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Väntar bara på en DEMO som man verkligen får se hur pass smidigt det kommer gå. SItter på 3700+, X1900XT dock så det kommer säkert flyta fint på min.

Inaktiv

Skönt att det inte blir så höga krav på det.

Jag sitter här med: dual core 3.0 ghz, 7600gt 256mb (funderar på att köpa nytt men ligger på en budget så om nån kan tipsa om ett bra och billigt graffekort så är jag väldans tacksam ), 2 Gb RAM. hoppas att mitt grafikkort räcker till bara

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Fina specs. Epic vet hur man tweakar sina spel till skillnad från 19/20 av alla andra utvecklare. Och med 19/20 menar jag 59/60.


signatur

I'm the best around...

Medlem

Då fick man det bekräftat ytterligare en gång. Varför köpte jag ny dator, min gamla hade ju hållt i tre år till(!)

Medlem

x850xtx bör väl funka då, eller hur?


signatur

thank you, come again

Medlem

Kanon! Skönt å se att det finns utvecklare som tar hänsyn till oss med lite sämre datorer


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Trodde det skulle kräva mycket mer i minimum, sen att jag kommer få 1GB extra ram(blir 1,5GB då) och en E4400 snart gör att jag kommer närmare recommended

Inaktiv

HÄRLIGT!!

skönt att kraven på detta spel inte var så höga som jag trodde dom skulle vara:D

undrar också när dom släpper demot, ser fram emot detta spel jävligt mycket efter alla videos och bilder;)

skönt att man iallafall har en data som kan köra detta spel på max:P

Medlem
Skrivet av huxflux:

x850xtx bör väl funka då, eller hur?

Det beror på om du kan spela utan SM 3.0 annars kommer du inte kunna spela spelet..


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv
Skrivet av Hymer:
Skrivet av huxflux:

x850xtx bör väl funka då, eller hur?

Det beror på om du kan spela utan SM 3.0 annars kommer du inte kunna spela spelet..

Det borde funka i SM 2.0 åsså fast lowest settings allafall.:|

Inaktiv

En dans på rosor


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

9800 Pro, slit, slit säger jag! UUUHHH! Spelar för lite för att köpa ny spelburk, rätt tragiskt.


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem

jo men stödjer spelet SM 2.0? pm det är 3.0 enbart så går det inte


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

jo men stödjer spelet SM 2.0? pm det är 3.0 enbart så går det inte

Om ett 9600 kort ska fungera på minimum så ska det allt stödja SM 2.0, men många andra spel i UE3 har haft SM 3.0 som krav. Antagligen vill de att så många som möjligt kan lira spelet.

Men jag håller med om att minimum är lite väl lågt, något mellan rekommenderade och minimum kanske är mer rimligt. Beror på hur bra optimeringsgurus de har på Epic.

Medlem

Helt plötsligt blev spelet väldigt intressant.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Dvorak eller på hur risigt det kommer se ut med allt på lägsta...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det låter ju spännande att det inte kräver så mycket
Men jag måste ändå påpeka att jag irriterar mig på att det står att den rekomenderade cpun på recomended är en "2.4ghz" dual core cpu. Skillnaden mellan en athlon64 X2 och en Core 2 duo i de hastigheterna är ju enorma, likaså priserna. Eller varför inte jömföra en Penitum D på 2.4ghz med en core 2 duo som ligger på 2.4 ghz? ^^

Inaktiv

Säga vad man vill om spelen, men epic gör liksom id grymma motorer. Blir alltid lite förundrad över hur bra deras spel flyter gentemot hur bra dom ser ut.

Medlem

Tja i multiplayer så dar man ändå ner alla inställningar till minumum, så minimum kraven dugger nog bra

Medlem

Är så grymt grafikkräsen, så kommer nog bli besviken då inte min kärra kommer klara de på max

Inaktiv

förhopningsvis så har jag en ny dator då....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Baby, its gonna blow your mind!!

Medlem
Skrivet av Killbom:

Får kolla om det kommer någon funktion så att man kan köra PS3 vs PC.. isåf är köp till ps3 givet.

Om jag inte minns fel, rätta mig om så är fallet, så fanns det en nyhet här på FZ för ett tag sedan i vilket det konstaterades att det inte kommer att vara möjligt att spela konsol mot PC i UT3. Varför minns jag inte riktigt men det var något om att PC spelare skulle få vänta så länge på patchar? eller dylikt ;).
Som sagt rätta mig om jag har fel!

Inaktiv

Fattar inte att de ska göra alla spel så snygga! det är väl bättre att fler kan lira spelet istället för att hälften av dem som vill kunna lira inte kan pga att datorn måste uppgraderas för minst 5000kr


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

Hoppas det bara kommer snart!
Så sugen...

Medlem

Dessutom kommer ljudet att vara underbart!

http://www.youtube.com/results?search_query=SoundBlasterXFi+

Baserad på OpenAL och med fullt stöd för X-Fi kommer ljudet även att rocka!

/3DBlaster

Medlem

Så med min rig:
* 2,8Ghz
* 512 ram
* 7600gs (256mb)

behöver jag bara en liten ramuppgradering. Jag tvivlar dock på att det kommer kunna köras med mer än 25 FPS även fast jag har allt på low, något som alla andra med en burk som ligger runt minimum-gränsen bör ställa in sig på skulle jag kunna tro..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

hmm, inge stöd för w2k? =/


signatur

Quake? Är det smittsamt?

123
Skriv svar