Öppen betatestning av Crysis

Medlem

Edit: glöm vad jag skrev....

signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Tur att jag fick min nyckel

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

dyb
Medlem

meh, ni dränker min fart !! , e nere i 19kb/S hade ju bara 10min kvar.

edit: ah , härligt uppe igen i max

Medlem

vadå? hur kan folk få tag på nyklar nu när jag har försökt i 2 timmar

dyb
Medlem

man kan inte få nyckel längre, (tror jag) alla här säger att fileplanet har ett "beta is now closed bla bla " meddelande, ja fick min nyckel ett par timmar innan nyheten kom upp här

Medlem

var in på fileplanet runt 12 och då fans det nycklar.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Men det känns som att folk får nycklar lite då och då.. baa vill verkligen se vad datorn går för

Medlem

Sunkigt att dom inte ger ut keys längre.

Medlem

Kan ingen långa ut sitt beta acc när dom har spelat lite så jag kan få testa om det nu fungerar och göra så?

Medlem

Öppenbeta med nycklar? :crazy:

För mig är en öppenbeta öppen för alla! Inga nycklar och man måste betala etc Aja.. Själv väntar jag på demot, datorn kommer ändå brinna upp om jag försöker spela

Medlem

finns det nån nyckel kvar ?

signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Skrivet av dyb:

har väntat i kö nu i 3 timmar och har fortf inte kommit till att ja kan dra ner klienten.......................................................................

Stackare

signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Min dator pallar inte, jaja, ska skaffa ny inom ett halvår så jag får väl testa demot då!

Medlem

Jag fick tag på en key men skräpet vägrar att connecta..

Inaktiv

Ger bort min nyckel 59FX-N63C-7R24-LK3T-N2NR till någon lycklig

Medlem
Skrivet av Turborobban:

Ger bort min nyckel *** till någon lycklig

Nu kommer flera ta den. Du borde messa någon istället. Ta bort inlägget eller redigera det.

Medlem

Drog ner skiten inatt klockan 01:00 ;P Snacka om buggigt spel

O JAaa jag vet att det är en beta.. men känns som att de kan få svettas om de ska hålla releasedatumet som det ser ut nu Brutala grafikbuggar för i princip de flesta som är inne på servrarna, fysikbuggar, ljudbuggar... Dock så ser det ut att kunna bli helt galet grymt när man kollar på känslan i vapnen o effekterna som är helt galna! Synd att man inte kan dra på med speciellt mkt ögongodis bara Moi Specs: +4400 Dual Core, 2 gig ram, 2 st 7800GT i SLI..

:heart:

signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

The beta is now closed

Medlem

klockan 7 på morgonen skaffade jag mig en nyckel.
då behövde jag bara vänta i 15 min innan clienten började laddas hem.
Men i övrigt så är spelet väldigt buggigt

Inaktiv

Känns som om man spelar en alpha. Sen är det jag sett hittills inget nytt och inte speciellt kul. Ser dock fram emot single playerdelen

dyb
Medlem

snacka om buggigt, innan man äns spawnade så va alla texturer gulaktiga o d stod en massa text på dom,

Sen gick d verkligen som skit, 10-15fps i strider ?!

e6600@2.4ghz 2gb ddr2 800mhz, 8800gts@600/900mhz

edit: folk i spelet sa också att det bara är dx9

Medlem

Rooty, är det "run" eller "kör" som gäller då? för jag kunde inte spara den utan "köra" den på datorn.

Medlem
Skrivet av b0ne:

VARFÖR HAR DOM så att man kan genomgå registreringen för att sedan få meddelandet "We are sorry bla bla" IDIOTI!

Du är inte ensam :/, var kvar i lyckoruset i uppfattningen om att jag hade fått tag i beta nyckel så jag märkte inte att de meddelandet :@

Medlem
Skrivet av dyb:

snacka om buggigt, innan man äns spawnade så va alla texturer gulaktiga o d stod en massa text på dom,

Ni som klagar massa, pröva forumet för betan som ni fått i fileplanet mailet...Står bl.a om detta "problem" och fler

Där står bl.a om de gulaktiga texturerna med text i. Det är shaders som kompileras de försvinner efter ett litet tag, Själv kör jag det med Q6600 2gb 800 mhz ram och en HD 2600 XT. Kör på High, med 2 alternativ på medium i 1024 och det funkar, enda problemen jag har är att vissa texturer flimrar i lila färger för att sedan försvinna lika snabbt igen.

Inaktiv

Men Fileplanet suger b**s Kan inte ni FZ lägga upp beta keys här?

Redaktör
Skrivet av FC_Z:

Men Fileplanet suger b**s Kan inte ni FZ lägga upp beta keys här?

Vi skulle om vi kunde. Men demoversionen [n=21711 släpps snart], den kommer garanterat landa i filarkivet.

signatur
Medlem
Skrivet av dyb:

ful-shader-grejerna har de slängt in med flit för att man lättare ska kunna se vad för shaders som för vissa laddas väldigt långsamt eller knappt alls. denna feedback som de sedan får tillbaks från spelarna används för att fixa till prestandabuggar och div optimeringar. är en beta som sagt

och ja, betan går trögt, men det är verkligen ingenting ovanligt när det gäller icke fullt optimerade betor. sen som grädde på moset så är det ett next-gen-spel, det ÄR krävande. kommer man och förväntar sig att det ska flyta som BF2 eller något annat lir så bör man nog ta sig en titt efter ett annat spel att spela sen, iaf om man vill att grafiken ska se über ut

och ja, igen, betan är bara dx9. kommer kanske att köras igång en dx10beta sen men det är inget som är hugget i sten.

Medlem

Jag hade turen att hitta en nyckel natten till idag, skulle kolla nyheter om cod4 på http://charlieoscardelta.com/ o såg en tråd på forumet.

signatur

Nothing is Power without Control

Inaktiv

Crysis betan går att ladda ner på http://www.speltorrents.se

Kanske kan vara till hjälp för dom som fick sin nyckel

(Jo du behöver fortfarande en nyckel för att spela)

Medlem

som om det spelar roll för mig, datorn lär juh explodera utav bara nerladdningen utav spelet.. bah.. ><

123
Skriv svar