Osäker Wii-tillgång till julhandeln

Robot
Osäker Wii-tillgång till julhandeln
Medlem
Osäker Wii-tillgång till julhandeln

Tur att tomten har en egen verkstad då!

Inaktiv

Haha fint! Hoppas de får fram tillräckligt med maskiner till alla små snälla barnen.

Medlem

Så här långt kvar och de räknar med kort om produktion? De trivs väl lite väl bra med situationen, ibland.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Är det detta som är september överaskningen han nämt tidigare?

Medlem

Best surprise ever. Vi har inte konsoller att sälja! GG


signatur

Tempus fugit.

Inaktiv

låter som skitsnack.


signatur

/_\_/_\
/_\

PaZ
Medlem

Bara jag som är så nintendoinsnöad och ickejulig att jag trodde att den rödklädda glädjespridaren var Mario?

Medlem

Heh.. alltså jag gillar Wii.. Men att säg att det kanske blir snålt med sådana till jul är nog lite kampanj aktigt.

Inaktiv

Tråkigt att det inte vart någon överaskning
Har ju peppat någonting roligt i flera veckor, iförsig kanske det bara är uppskjutet!

Inaktiv
Skrivet av PaZ:

Bara jag som är så nintendoinsnöad och ickejulig att jag trodde att den rödklädda glädjespridaren var Mario?

Ha ha ha jo.. fick mig på de tankarna under några sekunder med

Inaktiv
Skrivet av PaZ:

Bara jag som är så nintendoinsnöad och ickejulig att jag trodde att den rödklädda glädjespridaren var Mario?

Jaha, det var inte Mario lol, trodde det jag..


signatur

sleeplezz

Medlem

Kvalificerat "marketspeak"...Försäljningen har väl dalat lite nu när nyhetens behag är över...

Fortfarande löjligt dyr konsol, du får ju en mycket bättre Xbox360 för de pengarna.

Inaktiv

Han syftar nog mest på den japanska och amerikanska marknaden, möjligen delar av europa med, men i Sverige är det ganska lätt att få tag på en Wii nuförtiden.

d0e
Medlem

Pajjas maskin. Kul den första veckan. Och vad är det för spel ? Nintendo hysteri, billig men är den så billig endå ? xbox, ps3 är det som gäller om man är äkta gamer för branshen luktar häken.

Jvla rörelse makapär. Vill jag gyma går jag till gymet. Har haft en själv sålde den efter 2 månader. Är ingen konsol nisse längre. Blir det en maskin i framtiden blir det xbox helt klart. Den har gryma spel.

Inaktiv

när skulle nintendo släppa sin *omskakande nyhet* eller vad dom kallade nyheten dom ska berätta om ?

Medlem

Det kommer nog säljas många Wii till jul. Ett påstående om "brist" på produkten, lågt pris, hypad underhållning och tjatiga barn leder ju bara till en sak, hetsköp. Sen upptäcker ungarna att man måste anstränga sig för att spela och kommer tjata om att få en 360 eller PS3 i födelsedagspresent.

Medlem

Om jag har cash på kontot så blir det nog en Wii till jul...verkar precis som andra har sagt att det inte berör Sverige speciellt mycket. Ser ju flertalet Wii i varje butik nu förtiden. Fast jag skulle bli riktigt imponerad om de lyckas hypa konsollen en sväng till så den tar slut i butikerna till denna jul också.

PS3an är redan inhandlad men finns ju inga bra/roliga multiplayer spel till den så behöver nog en Wii till förfesterna


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Inaktiv
Skrivet av Holmen:

Om jag har cash på kontot så blir det nog en Wii till jul...verkar precis som andra har sagt att det inte berör Sverige speciellt mycket. Ser ju flertalet Wii i varje butik nu förtiden. Fast jag skulle bli riktigt imponerad om de lyckas hypa konsollen en sväng till så den tar slut i butikerna till denna jul också.

PS3an är redan inhandlad men finns ju inga bra/roliga multiplayer spel till den så behöver nog en Wii till förfesterna

då kanske du skulle ha en 360 också där finns det en del bra online spel.
och en 360 premium är inte dyr.
fast det är klart det blir dyrt och köpa spel till många konsoller.

Medlem

Jag har vänt ryggen till Sony, jag var först på plan att köpa både PS1,PS2 och PSP och det tog år innan(iofs inte för PSP) de bra spelen började komma och då hade priset dessutom rasat till mer normala nivåer.

Sony har lurat mig en sista gång, det blir en när priset gått ner och spelen har kommit.

Medlem

fortvarnade dåligt med bra spel till wii :/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Halo 3 och Bioshock finns till Xbox 360

1
Skriv svar