Famitsu publicerar PSP-siffror

Robot
Famitsu publicerar PSP-siffror
Inaktiv
Famitsu publicerar PSP-siffror

love it

Medlem

fint för sony


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Kul för Sony. Men ligger inte DS på nästan dubbla det där?

Inaktiv
Skrivet av Zerpent:

Kul för Sony. Men ligger inte DS på nästan dubbla det där?

Jo, men man måste börja någonstans. Rom byggdes inte på en dag osv.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

fint för sony


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Zerpent:

Kul för Sony. Men ligger inte DS på nästan dubbla det där?

Och hur länge har DS Lite varit ute jämfört med PSP Lite? Jävligt dum jämförelse imo.

Medlem

Huh, har ja missat något. Har det kommit bra spel till psp helt plötsligt eller är japanerna bara kåta på "Lite" produkter igen?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Huh, har ja missat något. Har det kommit bra spel till psp helt plötsligt eller är japanerna bara kåta på "Lite" produkter igen?

Crisis Core: Final Fantasy VII

Medlem
Skrivet av Philip:
Skrivet av Zerpent:

Kul för Sony. Men ligger inte DS på nästan dubbla det där?

Och hur länge har DS Lite varit ute jämfört med PSP Lite? Jävligt dum jämförelse imo.

Siffran avser väl PSP i allmänhet, eller?

Flakmonkey
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Huh, har ja missat något. Har det kommit bra spel till psp helt plötsligt eller är japanerna bara kåta på "Lite" produkter igen?

Final Fantasy VII Crisis Core... enda spelet som behövs uppenbarligen ^^

Medlem

så dumt egentligen. Jag tror sony skulle sälja sjuka mängder om dom bara släppte en portad version av FF7. En remake av FF7 till PSP skulle kunna vända hela marknaden upp och ned på egen hand. Vad väntar dom på?

Medlem
Skrivet av Kame_boy:

så dumt egentligen. Jag tror sony skulle sälja sjuka mängder om dom bara släppte en portad version av FF7. En remake av FF7 till PSP skulle kunna vända hela marknaden upp och ned på egen hand. Vad väntar dom på?

Square-enix


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Grymt bra och trevlig hårdvara. Synd bara att det finns så dåligt med mjukvara att det inte motiverar en prissättning i jämnhöjd med en vanlig spelkonsol. Ägde en förut men den samlade alldeles för mycket damm. Spelade nog bara Loco Roco på den, av de spel som jag ägde, innan jag gjorde mig av med den.
Bara hoppas Sony lär sig ta vara på utvecklarna i framtiden med PS3/PSP.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

PSP är en grymt bra multimedia-maskin om man som jag sitter på bussen/tåget jäkligt mycket. Batteritiden ligger på runt 8 timmar och med ett stort klumpigt extrapaket som pajar ergonomin totalt kan man få ut det dubbla. Med lite ny firmware kan man ju använda den till det mesta.

Inaktiv

8 timmar säger du? Måste använda någon annan typ av tideräkning än mig då, enligt min bok, 8 timmar redan är dubbla av vad PSPn klarar av batterimässigt om man gör annat än har den i strömsparläge med skärmen avslagen. I fickan.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Njaså? Min klarade nätt och jämnt en tur och retur mellan Lund-GBG på swebus (2x4 timmar) då jag såg hela filmen Aliens samt spelade Lumines, Brave Story (har jag för mig det heter) och LocoRoco hela vägen.

1
Skriv svar