Robot
Halo 3

Vissa har redan fått det tack vare överentusiastiska spelbutiker men för de allra flesta är det fortfarande några dagar kvar tills Master Chief next-gen-debuterar på Xbox 360. Vi har dock redan spelat igenom det och intrycken spretar åt alla möjliga håll.


Medlem
Världspremiär - FZ recenserar Halo 3

Fräsigt. Vågar inte läsa igenom den dock. Är rädd för spoilers.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Visst är säkert spelet bra, men betyder inte att det inte är överhypat. Det är trots allt, bara en shooter i mängden


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Överhypat till max!


signatur
Inaktiv
Inaktiv

Ohhhhhhh jag väntar tills jag får mitt förhandsbokade ex nuuu

Medlem

YEEEES, inte bättre än en fyra, seger för mig, som aldrig uppskattat Halo!

Medlem

Menar ni att ni är först i världen? Såg en videos res på GW för 1dag sedan...


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem

Fin recension! Har aldrig varit särskilt förtjust i Halo och jag har inget Xbox360, så det blir inget spelande för mig ändå.

Medlem

Anledningen till att Halo-serien är så populär är väl till viss del att de två första spelen var nästan de enda riktigt bra exklusiva liren till Xbox

Ja, de är överskattade och detta är överhypat men det är väl säkert ett bra spel antar jag


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Redaktör
Skrivet av Overcow:

Menar ni att ni är först i världen? Såg en videos res på GW för 1dag sedan...

GW? Då har de fuskat - recensionerna fick som sagt inte släppas före 21.00 i dag, tror det gäller världen över.


signatur
Medlem

Warhawk eller Halo 3 eller båda hmm svårt val.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Squeek! Ge mig Halo 3. ><.
Eller pengar så jag kan köpa det, att vara fattig suger nu såhär lagom till alla spelreleases.

Medlem

Blir ett köp, men håller mig ändå lite skeptisk till det. Är ett stort fan av 1an men 2an har jag vid upprepade gånger försökt spela igenom men total-ledsnat efter ett tag.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Inte läst recensionen men jag kan anta att den ligger på lite över medel. Grejen med Halo spelen som jag ser det är att som singelplayer spel så är dom ganska mediokra, multiplayer finns det bättre alternativ, det som glänser precis som i GoW är coopen, vilket gör spelen väldigt mycket bättre, att sitta med polare och lira, diskutera vad som hände och uppleva allt. Sen är jag en fpsnerd också, och det finns inte några egentliga bra alternativ till konsoll förutom GoW, som håller måttet enligt mig. Halo leverar fps känslan till konsol på ett bra sätt.

Inaktiv

Tyckte det var ett riktigt medelspel. Inga nya vapen eller fiender direkt. Hade gett det en trea av fem. Kan inte förstå hur folk tycker det skulle vara värt en 9a eller 8a.


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

trode det stog "FZ recenserar Halo3"? varför är det bilder på Halo2 för?

Medlem
Skrivet av Overcow:

Menar ni att ni är först i världen? Såg en videos res på GW för 1dag sedan...

Alla i Sverige - och säkert hela världen - fick inte publicera recension innan 21.00 idag. Så alla var nog precis samtidigt av de som testat via MS och skrivit på embargot. Men Famistu, OXM Australien och en site i UK fanns ute tidigare i veckan. Plus att det spelas för fulla muggar hos alla med bristande moral...


signatur
Inaktiv

Halo 1 var skoj. Halo 2 var inte alls så skoj och Halo 3 kan jag inte testa för jag har ingen 360. Kul att vi har fått en recensent som faktiskt tycker att Halo är lite väl överhypat som recenserar, så att man får en ärlig bild istället för den "objektiva" Jonas Mäkis 10/10 på GameReactor (Jonas Mäki korade Halo 2 till årets spel 2004 innan han ens testat Half-Life 2. Han åt senare upp varenda ord).


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Nån mer än jag som stör sig på de onödigt tillkrånglade meningarna hela tiden?! Tjatigt när recensenten inte kan skriva vad han tycker utan att skriva var och varannan mening som motsatsen.

"Det vore en grov överdrift och ett tjänstefel att kalla det fult"
"Att kalla Halo 3 för en besvikelse är missvisande."
"Av naturliga skäl har jag haft en minst sagt begränsad speltid med onlineläget"
"Detta är nu knappast något dåligt för även om jag knappast är entusiastisk förespråkare .../"

Inaktiv

är det för någon mer som spelet har riktigt dålig fps i multiplayerläget?

känns som den ligger på typ 20 lr nåt. Inte så värst spelbart.

Inaktiv

Har man bristande moral om man köper Halo 3 hos en kedja i Storbrittanien som väljer att sälja det före den officiella releasen? :\

Medlem

Lite halvskum recension tycker jag. Texten och betyget går inte riktigt ihop, hade förväntat mig en trea du inte lät särskilt imponerad alls.

Blir nog inget köp för mig iaf.

Inaktiv

Blir inget köp för mig, aldrig tyckt om Halo. Har som sagt aldrig förstått mig på vad som är så briljant.

Medlem

Hade köpt om jag skulle haft xbox360.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Utmärkt recension, tack!

Medlem
Skrivet av Gunner:
Skrivet av Overcow:

Menar ni att ni är först i världen? Såg en videos res på GW för 1dag sedan...

Alla i Sverige - och säkert hela världen - fick inte publicera recension innan 21.00 idag. Så alla var nog precis samtidigt av de som testat via MS och skrivit på embargot. Men Famistu, OXM Australien och en site i UK fanns ute tidigare i veckan. Plus att det spelas för fulla muggar hos alla med bristande moral...

När man än spelar Halo, så har det brustit någonstans.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

http://www.gametrailers.com/player/25484.html

Blev helt halokåt utav den dära videopreviewn f.ö.. \o/

Nu kanske det blir till att man köper spelet även fast man inte har råd juh. ><

Inaktiv

Hopp, vänta till PC då


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Var lite sämre betyg än jag hoppats på... Men förväntade mig att det skulle bli ungefär sådant.

Det som störde mig är speltiden. Allt under 20 timmar är imo inte acceptabelt. Speciellt för mig som inte tror att det kommer bli alltför mkt multi-spelande för mig.

För multi kör jag mycket hellre CoD 4


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Skriv svar